دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

پرونده مسابقه دو تیم نساجی و تراکتور از هفته پایانی لیگ برتر به کمیته انضباطی ارجاع شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: رقابت‌های بین‌المللی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان را یک محک جدی برای سه طلایی جهانی اعزامی به این مسابقات دانست.

سرود سلام فرمانده توسط دهه نودی‌های اصلاندوز در ساحل تالاب سد میل مغان در نقطه صفر مرزی ایران و جمهوری آذربایجان اجرا شد.

در حالی که 2 هفته تا آغاز اعزام زائران کشورمان به عربستان باقی مانده، سعودی‌ها با اعمال افزایش هزینه حج و لزوم پرداخت آن قبل از تشرف به سرزمین وحی، موجب بروز مشکلاتی برای کشورهای مختلف شده‌اند.

بعد از درز گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، وزرات خارجه فرانسه از ایران خواست به سوالات این نهاد پاسخ دهد.

نمایشگاه دائمی فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی استان از غرفه‌های مختلفی تشکیل شده است و توده مردم و ادارات و نهاد‌های مختلف با هماهنگی با معاونت فرهنگی و پیشگیری دادگستری قم، می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

کارشناس مسائل فرهنگی گفت: بدون توجه به جهاد تبیین نمی‌توان علل و عوامل تأثیرگذار بر کاهش میل زوجین به فرزندآوری را تشریح و تبیین کرد.

انبوه مشکلات اینچنینی نیاز به یک تغییر روکرد در سینمای ایران دارد تا سینما به دست اهالی واقعی آن سپرده شود و تولیدات فاخر جایگزین برخی از تولیدات کنونی شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب گفت: درصورتی‌که بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده برای رفع مشکلات آذرآب ورود نکند ناچار هستم وزیر جهاد کشاورزی را در مجلس مورد سوال قرار دهم، با این حال وزیر قول داده بانک کشاورزی را ملزم کند یا از آذرآب دست بردارد و یا این شرکت را موردحمایت جدی خود قرار بدهد.

سرهنگ عسگری با اشاره به اینکه ویژگی‌های بارز تفکر امام خمینی (ره) موجب شد نظام اسلامی برای کل جهان به الگویی جامع تبدیل شود گفت: استراتژی و راهبرد حضرت امام خمینی (ره) دشمنان را از حالت تهاجمی به راهبرد دفاعی کشاند.

دبیر هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: بسکتبالیست‌های زنجانی به مسابقات جهانی هانگژو چین راه پیدا کردند.

حجت الاسلام سیدعلیرضا شفیعی گفت: جشنواره کن رسوایی تفکر باطل هنر برای هنر است و در حقیقت گویندگان، این شعار باطل را قبول ندارند و در خدمت سیاست هستند.

با شلیک از 2 اسلحه شکاری و دارت بیهوشی پلنگ ایرانی در مهریان بویراحمد تلف شد تا مقصر اصلی قتل این پلنگ همچنان مشخص نباشد.

تهیه کننده سینما گفت: خیلی از این خوش‌رقصی ها برای خوشامد غربی‌ها و جشنواره‌های خارجی اتفاق‌افتاده برای این که آن‌جا بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند.

آتش‌سوزی در بخش C پتروشیمی گچساران، با حضور به موقع تیم‌های آتش نشانی و امداد بدون خسارت مالی و تلفات انسانی مهار شد.

در راستای امیدآفرینی به جامعه هدف، تولید بسته های عکس نوشته خبر خوش منتشر شد و در این بسته به اختصاص 1300 میلیارد تومان از هدفمندی یارانه ها به کهگیلویه و بویراحمد اشاره شده است.