دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فعال بازار خودرو با بیان اینکه اکنون با اعلام واردات ماشین های خارجی کاهش قیمتی در خودروهای داخلی مشاهده نمی شود، خاطرنشان کرد: قیمت خودروهای خارجی نیز کاهش نداشته، همچنین به علت گرانی های اخیر مردم برای خرید و فروش دست نگهداشتند تا شرایط سامان یابد.

قوامی، مدیر کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، از ایجاد بستری مناسب برای رشد و فعالیت فرهنگی - هنری کودکان و نوجوانان خبرداد.

مهدی نقویان مدیرعامل موسسه اندیشه شهید آوینی به ارائه توضیحاتی درباره پروژه‌های دردست تولید این موسسه پرداخت.

ماجدی: دخالت نمی کنم اما درباره خط خوردن استقلالی ها با کادر فنی صحبت می کنم / 4 بازی تدارکاتی ما جور می کنیم؛ 6 بازی تدارکاتی بیرانوند!

علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در سفر یک روزه خود به زنجان از شرکت ایران ترانسفو بازدید و از ابر ترانسفورماتور تولیدی این شرکت رونمایی کرد.

خدمت رسانی نیرو‌های انسانی و تجهیزات فنی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در محل حادثه متروپل آبادان همچنان ادامه دارد. با ورود قرارگاه خاتم (ص) به عرصه آواربرداری از حادثه، مدیریت این بحران وارد فاز تازه‌ای شد.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه قیمت فروش انرژی برای افرادی که در سطح الگو مصرف انرژی دارند، 100 تومان است، گفت: کسانی که صرفه‌جویی داشته باشند 5 برابر قیمت خرید انرژی پاداش دریافت می‌کنند.

به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه و روز دختر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس آیین ویژه ای درسالن امام رضا علیه السلام این دانشگاه برگزار گردید.

سعید ابیت گفت: تخم مرغ مازاد تولیدی مرغداران استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری می شود.

دومین نمایشگاه «ساخت سرخس» با هدف ارائه کسب و کارها و تولیدات شهرستان سرخس برگزار می‌شود.

مهدی ورسته گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 260 پرونده تخلف صنفی با موضوع گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و قاچاق تشکیل شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

تحقیقات نشان داده عموما کار آفرین ها با گذشت زمان اندکی و با دستان خالی فرصت های کاری بسیاری را برای خانواده و سایر مردم هم ایجاد می کنند.

محمد مهدی اعلایی گفت: وضعیت ایمنی ساختمان‌ها در حوزه پدافند غیرعامل استان به صورت جدی پیگیری می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه پروژه احیا ریل ایرانیان اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه بعنوان جامع ترین و کامل ترین پروژه تعمیر واگن در کشور است که تمام تجهیزات آن خریداری و دپو شده و چنانچه مانعی ایجاد نشود تا پنج ماه آینده به بهره‌برداری می رسد.

ایرج بهرامی گفت: بهبود وضعیت پلاک کوبی و هویت گذاری دام در استان ضرورت دارد لذا دستگاه‌های درگیر با موضوع با همدلی و همکاری بیشتری نسبت به این موضوع اقدام کنند.

رحمت الله نوروزی گفت: مکتب امام خمینی (ره) مکتب خط بطلان کشیدن بر مکاتب پوسیده غرب و شرق است.