دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کانادا از دعوت این کشور برای برگزاری اردوی تدارکاتی تشکر کرد و خواستار برگزاری این اردو در زمان مناسب‌تری شد.

محمودنژاد با بیان این که شعار محوری «خدمت کریمانه جهاد عالمانه» برای این دهه انتخاب شده است، گفت: 50 برنامه کلان و محوری در این دهه برگزار خواهد شد که پویش سراسری فدای دخترم و همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان از جمله این برنامه‌ها است.

محمودی گفت: عدم جیره‌بنده و کاهش افت فشار آب بستگی به مصرف عاقلانه و مسئولیت‌پذیری مردم دارد و این درحالی است که تاکنون مردم همراهی خوبی داشتند.

همراه با استقبال پر شور مردم، سه کاروان خدام مطهر رضوی وارد بندرعباس شدند.

اکبری با بیان اینکه جشنواره کن حاصل تفکرات شیطان پرستی و پول‌های کثیف صهیونیستی است، گفت: توهین کنندکان به اعتقادات و باورهای ملی و مذهبی مردم برگرفته از شخصیت خودفروخته آنها است و آنها جایی در کشور ندارند.

شیخ بازماندگان در پاسخ به اهانت به مقدسات مسلمانان توسط برخی از سلبریتی های حوزه سینمایی کشور گفت: آنها در کلاس درس ابلیس برنده شدند؛ اما با قاطعیت عرض می کنم که با دهن سگ، دریا نجس نمی‌شود و مکتب اهل بیت (ع) روز به روز تابنده تر از دیروز در جهان به درخشش خود ادامه خواهد داد.

ولی زاده گفت: استکبار جهانی و هم‌پیمانانش، بر آن شده تا از طریق فرهنگ و به شیوه‌ی جنگ نرم، برنامه‌هایش را در ایران پیاده کند و در این راه از عناصر خوفروخته داخلی و اجاره‌ای خارج نشین استفاده کرده و برای اثبات حمایت سوری خود از آنان، جشنواره «کن» را به سیرک تجلیل از این هنرمندان بی‌خرد مبدل نموده است.

نورمحمدی گفت: 4 پروژه عمرانی در دستور کار قرار گرفته که این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 120 میلیون تومان در دست اجرا است.

شهرام رحمانی گفت: خرید تضمینی گندم و کلزا از اواخر خرداد ماه توسط شبکه تعاون روستایی استان آغاز می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در دولت قبل مدیریت بحران در کشور از پشت میز و راه دور انجام می شد و این باعث می شد به دلیل عدم وجود مدیریت واحد در بحران هایی مثل سیل خوزستان مشکلات حاشیه ای فراوان برای مردم به وجود آید بحران متروپل با حضور مسئولان در صحنه مدیریت شد.

سید محمد پاکمهر گفت: زمانی که با حضور نیروهای وزارتی در سطح استان برای مطلوب نشان دادن وضعیت آموزشی استان، آمار غلط ارائه و شرایط خوب توصیف می‌شود قطعا نمی‌توانیم دیگر بودجه بگیریم.

ابراهیم بازخانه ای گفت: در حال حاضر واکسیناسیون کرونا طبق دستورالعمل در مرکز شهید یحیوی بجنورد و تمام مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه‌های بهداشت در ساعات اداری انجام می‌شود.

تاراسی با اشاره به تولید نیمی از گندم استان در این شهرستان، گفت: علی‌رغم پراکندگی نامناسب بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود بیش از 80 درصد مصرف گندم برای تولید آرد خبازی استان توسط شهرستان خدابنده تامین شود.

بر اساس آنچه مسئولان هوانوردی اعلام کردند، از دو هفته دیگر 40 هزار زائر ایرانی با پروازهای ایران‌ایر از 16 فرودگاه کشور به خانه خدا سفر می‌کنند اما تا کنون نرخ یا دامنه مشخصی برای کنترل قیمت بلیت این پروازها مشخص نشده است.

حجاب و عفاف بر خلاف تبلیغات رسانه‌های معاند نه تنها مانعی برای حضور اجتماعی زن نیست بلکه فرصتی برای حضور موثر و مفید او در عرصه‌های مختلف اجتماعی با حفظ کرامت انسانی خواهد بود.

مولوی حقیقی گفت: طیف هنرمندان انزجار خود را از این خودفروخته ها اعلام میداریم و این افراد بدانند دیگر در بین هنرمندان جایگاهی ندارند.