دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رییس شورای اتحادیه اروپا از موافقت رهبران اتحادیه با ممنوعیت گسترده‌تر واردات نفت روسیه خبر داد و اعلام کرد که تا پایان سال جاری میلادی، 90 درصد از واردات نفت روسیه ممنوع خواهد شد.

مرتضوی با بیان اینکه 900 میلیارد تومان اعتبار در بازه زمانی کوتاه به پروژه های عمرانی استان خراسان جنوبی تزریق شده، گفت: این پروژه ها در حوزه راه و شهرسازی، کشاورزی، نیرو، بهداشت، آموزش و پرورش و... بوده که در فصل های مختلف انجام شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با هیچ بازیکنی تمام نکرده ایم و همه اخبار شایعه است.

ولدخانی گفت: مجموعه پتروشیمی شازند در سه سال گذشته بیش از یک میلیارد و 200 میلیون دلار ارزآوری برای کشور داشته و در سال گذشته این ارزآوری 330 میلیون دلار بوده است.

نهم خرداد هر سال، یادآور پرواز عاشقانه استاندار فقید قزوین و همراهانش و خبرنگاران صدا و سیما است.

هنرمندان قزوینی به سیاه نمایی بازیگران ایرانی حاضر در جشنواره کن و حواشی نمایش فیلم عنکبوت مقدس واکنش نشان دادند.

احمد توکلی گفت: با توجه به اینترنت و برق پایدار و سرمای هوا در بلده شهرستان نور که مصرف برق را در آن بخش کاهش می‌دهد، ایجاد مزرعه رمز ارز کار سودآور نسبت به مزارع در مناطق گرمسیر است که برای سرمایه‌گذار جذاب است.

جوادیان زاده، مدیرعامل آب منطقه ای استان یزد گفت: تنها سد استان یزد مراحل نهایی احداث را طی می کند و تا پایان سال بهره برداری می شود.

سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان طی امروز و فردا نسبت به آب‌گرفتگی، برخورد صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این امکان وجود ندارد عزیزی خادم در جلسه مجمع شرکت کند.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «برادران لیلا» به کارگردانی سعید روستایی به تشریح آخرین وضعیت این فیلم سینمایی برای اکران عمومی پرداخت.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: هر احتمالی حتی کمیته عادی سازی ممکن است وجود داشته باشد.

مدیرعامل استقلال گفت: ثبات در استقلال؟ هر چه خدا بخواهد!

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در زمان برانکو برخی از تعویض‌های پرسپولیس را هواداران انجام می‌دادند!

احسان عباسپور گفت: با رهاسازی پیکر یکی دیگر از شهروندان آبادانی از زیر آوار تعداد جانباختگان متروپل به 34 نفر رسید.

در دهه اخیر توسعه برج‌سازی در مشهد مشهود است اما این برج سازی‌ها و بلندمرتبه سازی‌ها چقدر با قوانین و مقررات تطابق دارند و آیا نظارت‌ها به گونه‌ای هست که شاهد بروز حوادث تلخی همچون پلاسکو و متروپل در مشهد نباشیم.