دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرهنگ زارعی از شناسایی و دستگیری 74متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

لیگ ملی بسکتبال سه نفره در دو سطح لیگ برتر و لیگ دسته یک در رده سنی بالای 15 سال برگزار خواهد شد.

شهردار تهران گفت: نیازی به اصلاح قانون در موضوع صدور پروانه نیست و اگر همه دستگاه‌ها اطلاعات شان را برخط کنند حتی در نصف روز می توان پروانه ساختمانی را صادر کرد.

ابوالفضل طاهرخانی گفت: بیش از 4 هزار نفر از سطح استان قزوین در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی و سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در این مراسم حضور خواهند داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور از آخرین وضعیت روند احداث راه آهن بیرجند - قاین - یونسی بازدید کرد و از برگزاری جلسه با بانک‌های عامل برای سرعت بخشیدن به اجرای ساخت راه آهن بیرجند یونسی خبر داد.

این روزها ورود برخی آرایشگران به جراحی‌های زیبایی در زاهدان دردسرساز شده و برخی از آن‌ها بدون مجوز، در سایه نبود نظارت‌های مستمر و کافی در مراکز غیر مجاز اقدام به انجام عمل جراحی زیبایی می‌کنند.

محمود رجبی گفت: دختران جامعه ما باید بنیان های فکری و اعتقادی خود را الگو گرفتن از حضرت معصومه سلام الله علیها بالا ببرند تا سبک زندگی اسلامی خود را بدانند و تعامل با خانواده و جامعه را طبق موازین شرعی و دینی انجام دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنچه باعث مکث در گفتگوها شده است، بی پاسخ گذاشتن ابتکاراتی است که ایران به آمریکا داده است؛ باید منتظر باشیم که بالاخره ایالات متحده تصمیم خودش را اعلام کند.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که رشد والیبال آسیا یکی از اولویت‌های کاری فدراسیون است، گفت: والیبال ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و وظایف حقوق بشری خود آماده همکاری و کمک به کشورهای منطقه و قاره آسیا است.

پنج بازیکن استقلالی دعوت‌شده به اردوی تیم ملی با تصمیم دراگان اسکوچیچ خط خوردند.

با تصویب هیئت وزیران شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به شرکت سهامی عام 100 درصد دولتی تبدیل شد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اقدامات لازم برای حذف تعرفه صادرات جوجه یک‌روزه، تخم‌مرغ نطفه‌دار و مرغ انجام شده و تعرفه این کالاها به صفر رسیده است.

کاپیتان عبدالرحمان ارشد نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا برای برگزاری یک دوره آموزشی و بازدید از امکانات بادبانی به ایران سفر می‌کند.

یک کارشناس اقتصادی گفت: رساندن یارانه به دست مصرف‌کننده به‌جای واردکننده با واقعی کردن قیمت کالاها جلوی واردات بی‌رویه و هدررفت منابع ارزی را گرفته و فساد ناشی از رانت‌های گذشته را جبران می‌کند.

مشوق از کشف 94 رأس احشام قاچاق در شهرستان رودان خبر داد و گفت: ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده در این عملیات، برابر اعلام نظر کار شناسان اقتصادی، یک میلیارد و 880 میلیون ریال است.

دبیرکل فدراسیون والیبال در سفر به عراق با رئیس کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون والیبال عراق دیدار و درباره افزایش همکاری‌ها گفت وگو کرد.