دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عدم اجرای عادلانه تقسیم آب در روستای مهدی‌آباد، حیات برخی از زمین‌های کشاورزی را به مخاطره انداخته است. پایگاه خبری صبح قزوین به همراه خبرگزاری مهر و ایسنا با حضور در این روستا به گفتگو با کشاورزان پرداخته است. خبرنگاران رسانه‌های مذکور مجدانه پیگیر رفع مشکلات این کشاورزان هستند؛ تماس‌های متعددی با ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و سایر مراجع مرتبط برقرار شده ولی تاکنون پاسخی...

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین اقدامات برای توزیع پنل های خورشیدی توضیحاتی ارائه کرد.

کمیته بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار تا در این نشست از حضور یکی از مسئولان قوا و خدام حرم امام رضا (ع) در استان خبر داده شود.

کارگردان و از بازیگران تئاتر دفاع مقدس اردبیل در گفتگو با سبلان ما ضمن محکوم کردن جسارت عده‌ای خودفروخته و متوهم در جشنواره کن به ساحت مقدس بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) گفت: هنرپیشه نماهای خود فروخته، سیاهی لشگران شیطان هستند.

خوانساری نژاد از طراحی کیت تشخیص آبله میمونی خبر داد و گفت: این کیت در اراک طراحی‌شده و از هفته گذشته در اندازه‌های نمونه‌گیری در داخل استان مورداستفاده قرارگرفته است.

شمقدری گفت: بنا بر گفته کسانی که فیلم عنکبوت مقدس را دیده‌اند، این فیلم یک تصویر بسیار سیاه و مفلوکی را از ایران نمایش می‌دهد و یک توهین صریح به همه ملت ایران است.

مجری و بازیگر تلویزیون گفت: باید یک بازیگر از فیلترها و آزمون‌های لازم عبور کند و نباید زیبایی و ظاهر فرد ملاک قرار گیرد.

آیت الله متوسل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، با اشاره به اهداف انقلاب و شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، گفت: از این انقلاب می توان به عنوان خدمات متقابل ایران و اسلام یاد کرد.

رئیس هیات اندیشه ورز بسیج هنرمندان اردبیل با بیان اینکه فستیوال فیلم کن به تبلیغ و ترویج ارزش‌های غیرانسانی و غیرالهی مشهور است، گفت: جوایز این جشنواره سینمایی نیز نوعا به افراد و فیلم‌هایی تعلق می‌گیرد که این سیاهه موهن را تکمیل می‌کنند.

در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی، از 6 برگزیده یزدی این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تقدیر شد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به انجام واکسیناسیون دام ها و طرح جلوگیری از سقط میش‌های گله توسط این نهاد انقلابی در روستاها، گفت: 8 هزار و 116 رأس دام توسط این قرارگاه مورد واکسیناسیون و وزیت دوره‌ای قرارگرفته‌اند.

چهاردهمین پاسداشت شهدای گمنام دانشگاه یزد شامگاه دوشنبه در صحن دانشجو دانشگاه یزد برگزار شد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برداشت دانه روغنی گلرنگ در اواخر تیرماه انجام خواهد شد، در استان اصفهان برداشت گل این دانه برای کشاورزان بسیار مهم خواهد بود، همچنین ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارد و ما ایجاد اشتغال را از این دانه در سطح استان شاهد هستیم.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل به سرنوشت دلبستگان به غرب و هنرپیشه های خودباخته در تاریخ اشاره کرد و گفت: امروز سازندگان بی ادعای سرود سلام فرمانده با عبور از همه رنگ و لعاب های سلبریتی های خودفروخته به الگوی هنری دهه نودی ها تبدیل شده اند.

هفتمین اهداء عضو در استان مرکزی و ششمین مورد در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان با پیوند کبد و کلیه‌های مرحوم یعقوب علی سلم‌آبادی به ثبت رسید.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، با اشاره به دیدگاه‌های امام خمینی (ره) در مورد اسلام و انقلاب گفت: شخصیت امام راحل می تواند الگوی مناسبی برای نسل جدید باشد و سیره امام و سیر انقلاب باید بدون تحریف به نسل جدید منتقل شود.