دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

خندوانه‌ای‌ها شب گذشته ماسک‌هایشان را برداشتند و جزو اولین برنامه‌هایی شدند که تماشاگر حاضر در استودیو دیگر ماسک ندارد.

با حکم وزیر ورزش و جوانان شهرام نظری عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکیت شد.

برخلاف اطلاع رسانی قبل وزارت صنعت، اعلام اسامی منتخبان طرح سامانه فروش یکپارچه خوردو به 11 خردادماه موکول شد.

با تلاش استاندار هرمزگان و به همت قرار‌گاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی (امام حسن مجتبی علیه السلام) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح جهاد آبرسانی به 100 روستا در استان هرمزگان اجرایی خواهد شد.

هرچند قصه زندگی محبوبه با غصه همراه بود، اما حالا توانسته توانمندی خود را به دیگران ثابت کند، کارآفرین سراوانی معلولیت را محرومیت ندانست و با سختی ها جنگید تا به آرزوهایش برسد.

حسن خوبان گفت: اکنون یک مورد مشکوک به آبله میمون در قزوین داریم که در بخش ایزوله بیمارستان بستری است که نمونه آن تهیه شده و برای بررسی بیشتر به تهران ارسال کردیم.

معاون گمرک ایران گفت که در مبنای تعیین نرخ ارز محاسباتی حقوق ورودی، گمرک هیچ دخل و تصرفی ندارد، این نرخ توسط بانک مرکزی به‌روزرسانی و از طریق بستر شبکه ملی اطلاعات در سامانه گمرک پیاده سازی شده است.

حجت الاسلام قندهاری با تشریح برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: سیره ائمه اطهار (ع) همواره الگوی رهبران نظام جمهوری اسلامی بوده و شایسته است مسئولین نظام نیز از امامین انقلاب تأسی کنند.

عباس زاده محمودی، مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از کشف 20 میلیاردی مواد شوینده موضوع قاچاق در شهرستان زاهدان خبر داد.

سربخش با بیان اینکه امیر ابراهیمی برای خوش رقصی به کفار امام رئوف را ارزان فروخت، گفت: سینما منعکس کننده فرهنگ است و اقتباسی بودن فیلمنامه امری عادی است اما نه اینکه آنچه هست را جوری بیان کنیم که به بهای توهین و اهانت به ساحت مقدس امام هشتم تمام شود!

بر اساس آنچه مسئولان هوانوردی اعلام کردند، از دو هفته دیگر 40 هزار زائر ایرانی با پروازهای ایران‌ایر از 16 فرودگاه کشور به خانه خدا سفر می‌کنند اما تا کنون نرخ یا دامنه مشخصی برای کنترل قیمت بلیت این پروازها مشخص نشده است.

فراخوان سی‌امین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در دو حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

با تصمیم اسکوچیچ 6 بازیکن جدید به اردوی تیم ملی اضافه شدند.

شرط حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره کن گویا نشان دادن تصویری سیاه، چرک و کثیف از ایران و جامعه ایرانی است؛ اما آیا فرانسوی‌ها نیز حاضراند فیلمی درباره 129 قربانی زن خشونت خانگی در کشور خود به نمایش گذارند؟!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اکنون 10 درصد تولیدات کشاورزی کشور از دیمزارها تامین می‌شود، گفت: طی قراردادی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد در سال زراعی جدید 5.2 میلیون هکتار از دیمزارهای کشور در طرح جهش تولید قرار بگیرد.

جعفرپور خطاب به زهرا امیر ابراهیمی گفت: تو نمیدانی که پناهگاه امنی مانند امام رضا علیه السلام را به ازای خانه عنکبوت که سست ترین خانه هاست فروختی و قطعا شیاطین و کفار هیچ نفعی برای پناهندگان خود ندارند و این را به زودی حس و درک خواهی کرد.