دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نوروزی در واکنش به اظهارات سخیف یک بازیگر در جشنواره کَن، این سخنان را خیانت به 85 میلیون ایرانی عنوان کرد.

بانوی کارآفرین اصفهانی از حدود 20 سال قبل جرقه احیای هنر کارباس بافی را در سر پروراند و با دریافت تجربه از مادر و همکاری همسرش مرتضی کوهی و دختر و پسرش، امروز به عنوان بانوی توانمند کویر خور و بیابانک شناخته می شود.

شهردار زنجان در خصوص اینکه در انتصاب مدیران شهرداری آیا اجبار وجود دارد، گفت: روحیه‌ام این نیست که اجبار را از کسی قبول کنم و حتی روحیه ضد اجبار دارم و اگر لازم باشد، استعفا می‌دهم اما اجبار را قبول نمی‌کنم و مهم نیست که فرد مورد نظر، چه کسی باشد.

پارک بانوان زاهدان که تنها مکان تفریحی اختصاصی برای بانوان این شهر محسوب می‌شود، اما با گذشت سالها هنوز در دسترس عموم بانوان قرار نگرفته است.

موسوی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) جان‌ودل همه شیعیان است، گفت: رویکرد سیاسی محض و کثیف جشنواره کن کاملاً نمایان است.

سردار احمد طاهری از قتل مسلحانه امام جماعت روستای "گوازدر" بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح ناشناس در یکی از محورهای آن شهرستان خبر داد.

مسئله حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی کشور در حوزه فرهنگ محسوب می‌شود و بدحجابی به عنوان گسترده‌ترین و اصلی ترین نماد هنجارشکن است. به عقیده کارشناسان آنچه که بر این فضای ولنگاری تأثیری بی‌حد می‌گذارد، فضای مجازی کنترل نشده و ماهواره است.

سخنگوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: در جریان استعلام از فیفا و AFC نیستم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اگر دوستان مجمع تصمیم معقولی نگیرند، اتفاقات بدی در انتظار فوتبال ایران در سال جام جهانی خواهد بود.

ویدئویی از اجرای سرود "سلام فرمانده" در آمریکا را مشاهده می کنید.

رئیس جمهور تاجیکستان عصر دیروز (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

شهردار تهران گفت: عملیات کربلای یکی از عملیات های بزرگ و تأثیرگذار در دروان دفاع مقدس بوده است و از نزدیک شاهد رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان ایلامی بوده ام.

تیم فوتبال استقلال توانست قهرمان در لیگ برتر فوتبال کشور شود.

سجاد منصوری با تأکید بر اینکه همه این اقدامات بازی سیاسی است که متأسفانه گریبانگیر برخی از هنرمندان کشور شده است و با این اقدام، حقانیت کشور را زیر سوال می برند، گفت: هر هنرمندی که نسبت به آب و خاک خود تعهد نسبی داشته باشد، قطعا این اقدام را نمی پسندد و کاملا واضح است که بیان کردن چنین اظهاراتی بازی سیاسی است.

منابع رسانه ای اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز سه شنبه به نقاط مختلف کرانه باختری یورش بردند.

یک متخصص مغز و اعصاب، اشاره به احتمال ابتلای یک دهم درصد افراد جامعه به بیماری ام اس، گفت: ام اس را می توان کنترل کرد.