دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «سلام فرمانده باطل‌السحر مارپیچ سکوت» نوشت: چرا نباید پرچم باورها و هویت اسلامی و انقلابی خود را بی‌وقفه برافراشته نگاه داریم؟! باطل‌السحر ترفند مارپیچ سکوت، فریاد در اعلام باورهاست چیزی شبیه همان صلوات با صدای بلند.

وزیر امور خارجه آمریکا به توقیف دو نفتکش یونانی توسط جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی به اظهارنظر پرداختند.

با حکم احمدی سرپرست شاخه ایروبیک ژیمناستیک منصوب شد.

موسسه آموزش عالی بیان برتر با تکیه بر ظرفیت‌های دانش بنیانی و ارائه نسل جدیدی در آموزش و یادگیری، توانست در سال 2022 جزء 100 رهبر تحولگرای دنیا قرار گیرد.

دومین دوره از مسابقات بین المللی دو و میدانی جام امام رضا (ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی با قهرمانی تیم سیتلکام ایران به پایان رسید.

رئیس مجلس تاکید کرد: تاجیکستان به عنوان یک کشور همسایه، هم‌زبان، هم تمدن و هم فرهنگ، یکی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران برای گسترش همکاری‌های دوجانبه است.

رهبر معظم انقلاب، سخنران مراسم 14 خرداد امسال در حرم مطهر امام خمینی (ره) خواهند بود.

وزیر خارجه یونان در تماس تلفنی با همتای آمریکایی خود در زمینه تحولات منطقه و توقیف دو نفتکش یونانی از سوی ایران به گفت‌وگو پرداخت.

یوسف نوری با بیان اینکه 27 هزار معلم در 16 استان مرزی کشور کمبود وجود دارد، گفت: باید در استخدام معلمان، جذب برای مناطق مرزی انجام شود،

شقایق جودت با بیان اینکه اظهارنظر یک بازیگر علیه حجاب در جشنواره کَن با فرهنگ اسلامی سازگاری ندارد، گفت: این سخنان بی‌انصافی در حق مردم ایران بود.

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به وضعیت نامطلوب پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اظهار امیدواری کرد در سفر پیش روی رییس جمهور به استان توجه ویژه ای به این موضوع شود.

محمد وحیدی گفت: احداث معلم سرا در روستاهای مرزی خراسان شمالی باید در دستور کار قرار گیرد تا معلمان این مناطق در ایام هفته برای استقرار دچار مشکل نشوند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیوند عمیق مردم با ائمه اطهار (ع) چیزی نیست که بتوان با برخی کارهای ناشایست و بی ارزش به آن آسیبی وارد کرد زیرا خورشید، خورشید است و در هر شرایطی به نورانیت، تابش و گرمابخش خود ادامه می‌دهد‌.

رئیس مجلس تاکید کرد: با توجه به شناختی که از کشور دارم، می‌گویم طی یک برنامه 5 ساله، بدون شک ثبات اقتصادی برقرار خواهد شد و دیگر نیازی نیست که هر روز شاهد نگران تغییر نرخ ارز، قیمت‌ها، بی‌ثباتی و تورم باشیم.

فرماندار ویژه آبادان از افزایش جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل به 33 نفر خبر داد.