دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سردار سید محمد صالحی گفت: واحدهای تخصصی ناجا به ویژه در بحث تشخیص هویت وارد عمل شده‌اند و این حادثه تاکنون یک پیکر مجهول‌الهویه داشته است.

مراسم امضای تفاهم نامه مابین معاون صدای رسانه ملی و معاون ورزش بانوان وزارت ورزش برگزار می‌شود.

قیمت طلا در آستانه تعطیلات سه روزه بازارهای آمریکا، امروز 5 دلار و 14 سنت افزایش یافت و به 1858.86 دلار در هر اونس رسید.

قیمت نفت در بازارهای جهانی با تقویت احتمال تحریم نفتی روسیه به بالای 120 دلار در هر بشکه رسید.

سخنگوی سپاه گفت: اقدامات گسترده برای تامین امنیت و سهولت تشرف و حضور زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در حال انجام است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع برای سرمایه‌گذاری از سوی بخش خصوصی از اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به شمار می رود.

روسای جمهورایران و تاجیکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه با اشاره به ظرفیت های متنوع و متعدد موجود در دو کشور به عنوان بستری مناسب برای ارتقای سطح روابط تهران و دوشنبه، بر لزوم تداوم دیدارها و رایزنی های مقامات دو کشور برای تسریع در اجرایی شدن تفاهمات و توافقات میان دو کشور تاکید کردند.

استاندار تهران گفت: توسعه مساجدِ مدرسه‌محور اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مساجد کانون فرهنگی و تربیتی هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی با بیان اینکه باید مراقب باشیم جای قهرمان و ضدقهرمان و جای شهید و جلاد عوض نشود، گفت: دنیا آنقدر شیر تو شیر است که رئیس دزدها می‌شود رئیس پلیس.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه از برگزاری هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با قطر در دوحه و ششمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی با نیجریه در تهران خبر داد.

غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت به فیلم اکران شده در جشنواره " کن " که در ان به ساحت مقدس امام رضا (ع) توهین شده بود واکنش نشان داد.

سرقت ناشیانه و گسترده کابل برق توسط سارقان در شهر یاسوج زمینه رنجش مردم و قطعی گسترده برق و تلفن شهروندان را سبب شده است،

عباس کاظمی با بیان اینکه نان بدون محدودیت و تغییر قیمت عرضه می‌شود؛ گفت: طبیعی است با آزادسازی یارانه‌ها، قیمت‌ها متوازن شده و انگیزه فساد و رانت در سودجویان کاهش یابد که انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد ثبات بازار باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از توقف عملیات ساخت یک ساختمان به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی ساخت و ساز خبر داد.

نایبی گفت: همینطوری پشت سر سینماهای ما حرف است و این چیزهایی که مطرح می شود قطعا به عرصه سینما و صنعت سینما آسیب می زند و این مسیر اگر ادامه داشته باشد باید فاتحه سینما را بخوانیم.

مراسم رونمایی از لیگ آمادگی جسمانی باشگاه‌های کشور عصر امروز دوشنبه با حضور برخی قهرمانان المپیک و جهان رونمایی شد.