دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرمربی تیم ملی والیبال با تاکید بر این‌که شاگردانش با کم‌ترین مشکل به صربستان رسیدند، گفت: هیچ‌یک از بازیکنان با مصدومیتی که سبب از دست دادن فرصت بازی شود، مواجه نیستند.

سرمربیان تیم های ملی پومسه در 2 بخش بانوان و آقایان امروز دوشنبه نهم خرداد ماه، پاسخگوی اصحاب رسانه بودند.

آژانس انرژی اتمی در گزارش روز دوشنبه خود اعلام کرد که اورانیوم غنی شده ایران به 18 برابر حد مجاز در برجام رسیده است.

در آغاز هفته سی ام لیگ برتر فوتبال پیکان برابر مس

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در واپسین هفته لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مسئولان و معاونان شهرداری تهران پس از بازدید از مرکز ملی فوتبال با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

سردار گودرزی با اشاره به انهدام یکی ازبزرگترین باندهای قاچاق کالا در هرمزگان گفت: در این عملیات 6 لنج، 23 دستگاه خودروی لوکس خارجی و ایرانی و 7 باب منزل مسکونی متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش 500 میلیارد ریال توقیف شد.

عباس عباسپور گفت: فیلم های عنکبوت مقدس و برادران لیلا که در جشنواره کن جزو بهترین ها انتخاب شدند، جزو بدترین فیلم ها از نگاه مخاطبین جشنواره کن 2022 هستند.

تعدادی از زنان روستای جلاله از توابع شهرستان دنا در خصوص مشکلاتشان برای دسترسی به آمبولانس و همچنین امکانات درمانی مطالبی را بیان کردند.

نادر پرور گفت: تسهیلات دامدار کارت جهت کمک به نقدینگی دامداران است که تنها در پایانه‌های فروشگاهی مورد تائید معاونت بهبود تولیدات دامی برای خرید نهاده‌های دامی یارانه‌ای قابلیت استفاده دارد.

اولین اجلاس سراسری روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به مدت 3 روز و به میزبانی دانشگاه تبریز و در محل دانشکده برق دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان و هیئت همراه عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نائب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از به‌کارگیری مسببان وضع موجود و با اشاره به انتصاب یکی از نزدیکان شهردار اسبق اصلاح‌طلب تهران در مجموعه بانکی کشور گفت: وزارت اقتصاد باید با این انتصاب برخورد کند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اشتراکات عمیق فرهنگی، تاریخی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان تأکید کرد: باید با توجه به ظرفیت های غنی دو دولت و ملت، روابط تهران - دوشنبه در سطح بسیار قابل قبولی گسترش و توسعه یابد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: عملیات آواربرداری از ساختمان متروپل آبادان از 6 محور ادامه دارد که در سه منطقه پیش بینی می شود اجسادی در آن وجود دارد از جمله مغازه بستنی فروشی که امروز یک جسد از آن خارج شد.

صادق خلیلیان گفت: خسارت وارد شده به خانواده‌ها، از اموال مالک متروپل به آن‌ها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد.