دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رضا منتظری دبیر فرهنگی خبرگزاری سینما پرس که در جشنواره فیلم کن حاضر بوده، فیلم «عنکبوت مقدس» را یک فیلم سیاه، مخرب و کاملا غیر واقعی از ایران و ایرانی توصیف می کند.

سومین روز از مسابقات جام جهانی 2022 باکو امروز پیگیری شد و ورزشکاران کشورمان در میکس تفنگ و تپانچه و تراپ به رقابت پرداختند.

"عنکبوت مقدس" وقیحانه ترین توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) است / تلاش جشنواره کن مانع بیداری اسلامی در دنیا نخواهد شد

کمبود سرانه فضای سبز و پوشش گیاهی درمنطقه سیستان خود عاملی مهم بر شدت ریزگردها و هجوم گرد و غبار به داخل منازل ساکنان این مناطق است و توسعه و گسترش فضای سبز یکی از نیازهای اصلی این منطقه است که متاسفانه روند و سرانه فضای سبز در شهرهای سیستان بسیار پایین تر از حد استاندار می باشد.

یاوری گفت: از مهمترین تأثیراتی که امام خمینی (ره) در کالبد جامعه ما دمید تبدیل فرهنگ کاخ‌نشینی به یک ضدارزش در کشور بود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌های این سازمان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان «امام دل‌ها» را تشریح کرد.

جانفدا گفت: نیکوکاران و نمازگزاران خراسان رضوی با تاسی به امام هشتم با اجرای هر مرحله از طرح نذر هشتم با پرداخت بدهی 8 زندانی جرایم غیر عمد در هر ماه تاکنون موجبات آزادی 520 زندانی در خراسان رضوی را فراهم کرده‌اند.

حسینی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی حمایت از خانواده، زنان باردار فاقد بیمه تا پایان دوره شیردهی و فرزندان آنها تا سن 5 سالگی به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

رئیس‌جمهور تاجیکستان در نشست خبری با آیت‌الله رئیسی گفت: به دنبال راه‌هایی برای تحکیم و توسعه مناسبت‌های فراگیر و تأمین گسترش آنها گام برخواهیم داشت.

جسد ناشناس یک جوان در کنار رودخانه خرسان در حوالی سادات محمودی دنا کشف شد.

در این قسمت از عکس‌نوشته‌های خود به تبلیغات فاجعه‌بار حلبی‌آباد یاسوج و امکان فاجعه‌ای بدتر از پلاسکو اختصاص داده شده است.

50 مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه چلاو شهرستان آمل قلع و قمع و از سوی دادستانی آمل به دهیاران روستاهای منطقه، اداره جهاد وبخشداری جهت انجام تکالیف قانونی در اعلام گزارش ساخت و سازهای غیر مجاز دستورات لازم داده شد.

جمشیدی با بیان اینکه تربت‌جام به‌عنوان پایتخت وحدت در کشور مطرح است گفت: فضایل، اخلاق، کردار و رفتار شیخ جام با سرنوشت مردم تربت‌جام عجین شده است و تربت‌جام به عنوان شهر عرفان، ادب و هنر پایتخت وحدت شیعه و اهل سنت در کشور مشهور است و در تاریخ ماندگار شده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس، با لغو بازی فوتبال ایران و کانادا از پیگیری برای درخواست غرامت خبر داد و خواستار شفاف‌سازی وزارت ورزش و جوانان در خصوص قرار داد این بازی شد.

با شروع فصل چرای دام در مراتع ییلاقی که از نیمه خردادماه آغاز و تا پایان شهریور صورت می گیرد، دامداران مناطق کوهستانی دام‌های خود را به مراتع گسیل کرده تا مدت 90 الی 120 روز تعلیف کنند.

امین فلاح کوشکی گفت: 11.2 درصد از فضاهای آموزشی استان خراسان شمالی نیازمند بازسازی و مقاوم سازی است.