دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عضو اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تبیین دستاوردهای فرهنگی کشور تا افق 1404 گفت: نگاه سکولار دولت تدبیر و امید فرهنگ کشور را عقب انداخت.

سیفی گفت: بخش اعظم بودجه شهرداری یزد بعنب قریب به هفتاد درصد بودجه برای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده است.

خطر سقوط آزاد جوانی جمعیت در کشور پیش‌بینی شده چرا که زنگ خطر کاهش نرخ رشد جمعیت سال‌هاست در کشور به صدا در آمده و این مسئله به یک ابر بحران تبدیل شده اما مجلس با تصویب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده برای عبور از این بحران در تلاش است.

مهاجم تیم ملی درباره لزوم برگزاری بازی دوستانه گفت: آماده سازی برای جام جهانی بسیار اهمیت بالایی دارد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 240 بیمار جدید کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه دو نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

عملیات امداد و نجات حادثه ریزش ساختمان متروپل در حالی به هشتمین روز رسید که با تلاش نجاتگران هلال احمر و آتش نشانی تعدادی از مصدومین نجات یافتند و اجساد بسیاری از جان باختگان از آوار خارج شده است.

ترکیب نهایی تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد.

احسان عباسپور گفت: طبق آمار غیر رسمی که خانواده‌ها به ما مراجعه کرده‌اند، 38 نفر مفقودی اعلام شده است و احتمالا بر این اساس 7 نفر دیگر همچنان در زیر آوار متروپل مدفون هستند.

عضو شورای راهبردی جمعیت و خانواده حوزه علمیه کشور با اشاره به اینکه راهبرد امام و رهبری در حوزه خانواده، فرزندآوری است، گفت: امروز موضوعات مربوط به خانواده در حال تبدیل شدن به ابربحران است.

برخی از مردم با ارسال پیام های از عدم اتصال و لوله کشی فاضلاب در برخی از محله های قم گلایه داشتند که این موضوع را بررسی کردیم.

تخلیه سرباره های وپسماند کوره یکی از کارخانه های ذوب فلز در شهرک صنعتی سلفچگان که حاوی فلزات سنگین است.

هنرمند شبکه استانی آذربایجان غربی گفت: ما هنرمندانی داریم که در خارج از کشور از ارزش ها دفاع می کنند و این ها شایسته تقدیر هستند نه کسانی که اسم هنرمند را یدک می کشند اما تعهدی به ارزش های کشور خود نداشته و ابزار زر و زور و تزویر هستند.

ابوترابی، مدیرعامل انجمن ام اس استان یزد گفت: در حال حاضر هزار و 700 بیمار ام اس در استان یزد شناسایی شده اند.

ساعت اوج مصرف یا پیک برق در ماه‌های گرم سال از حوالی ساعت 12 تا 17 و از 19 تا 23 است.

مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: بیرون‌زدگی آب از منازل جنوبی شهر زنجان به عنوان یک معضل مطرح است که این مسئله می‌تواند در آینده به یک بحران تبدیل شود.

حسینی پور، رئیس آتش نشانی یزد گفت: چند درخت در محوطه یکی از هتل‌های یزد دچار حریق شدند که به سرعت توسط آتش نشانی مهار شد و هیچ آسیبی به ساختمان هتل وارد نشد.