دوشنبه 16 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

رکابزنان برتر دوچرخه سواری جاده انتخابی تیم ملی مشخص شدند.

علی لطیفی گفت: با تفاهم‌نامه با شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تامین 30 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر برای کتب درسی سال آینده دانش‌آموزان توافق حاصل شد.

همه ساله به دلیل عوامل متعددی از جمله خشکسالی، نوسانات دمایی در زمستان و اوایل بهار، طغیان آفات ناشی از خشکسالی و ضعف باغات، وزش بادهای گرم، تگرگ، طوفان و... خسارت‌های بسیاری بر کشاورزی شهرستان خلیل آباد وارد می‌شود.

رئیس دستگاه قضا در خصوص نحوه رسیدگی به حادثه متروپل آبادان توصیه های مهمی به مسئولان قضائی ارائه داد.

ابوالقاسم اکبری با بیان اینکه هشت مدرسه یک دانش آموزی و یک معلم در خراسان شمالی وجود دارد، گفت: همچنین 109 مدرسه با کمتر از پنج دانش آموز در استان فعال هستند.

زلفی‌گل هویت‌مداری، خودباوری و امیدآفرینی در نسل جوان دانشگاهی را از مهمترین دغدغه‌های رهبری در قبال جامعه دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد: بر همین اساس تقویت ارتباط و دیپلماسی علمی با 630 میلیون نفر جمعیت کشورهای همسایه باید جزء اولویت برنامه‌های روسای دانشگاه‌ها باشد.

در این قسمت از عکس‌نوشته‌ها به تبلیغات فاجعه بار حلبی‌آباد یاسوج و امکان فاجعه‌ای بدتر از پلاسکو پرداخته شده است.

تراکتورِ ساغلام در آخرین بازی فصل خود به دنبال شکستن طلسم ناکامی‌هایش در زمین حریفان است.

علی حدادی گفت: استاندار معاونینی را به استان البرز آورده است، پیش‌تر تذکر دادیم مینی‌بوس و اتوبوس نیاید، امروز مینی‌بوس و اتوبوس آمده است.

قیمت سکه طرح جدید امروز نهم خردادماه با 190 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 14 میلیون و 970 هزار تومان رسید و نرخ یورو در صرافی‌های بانکی با یک تومان کاهش نسبت به‌روز گذشته با 28 هزار و 189 تومان معامله شد.

یکی از زیباترین دره‌های جهان جاذبه دیدنی دره رودخانه بلاید (Blyde River)، پومه‌لانگا (Mpumalanga)، واقع در آفریقای جنوبی می‌باشد.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، طی روزهای 15 تا 21 تیرماه سال‌جاری به میزبانی هیات بوکس استان خراسان رضوی و در شهر مشهد مقدس برگزار می‌شود.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد گفت: یکی از دلایل گرانی، سودهای غیرمتعارفی است که تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان به قیمت کالاهای خود اضافه می کنند.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: یکی از مطالبات مردم از ما این است که شما شواری شهر هستید نه شورای شهرداری.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در مورد پیشنهادی بخش خصوصی به دولت، گفت: وزارت جهاد کشاورزی میزان مصرف و میزان مازاد بر مصرف کالاهای کشاورزی را مشخص کند تا یک برنامه‌ریزی مدونی برای صادرات کالاهای تولیدشده مازاد بر مصرف انجام دهد.

صبح امروز نشست خبری رئیس و نایب ریئس شورای اسلامی شهر یزد با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.