سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

آخرین رنگ بندی کرونایی استان مرکزی اعلام شد که بر اساس آن 11 شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ابوترابی، سرپرست بورس منطقه ای از کسب رتبه چهار بورس یزد در سال 1400 در میان بورس های منطقه ای خبر داد.

بازی‌های بومی و محلی نماد فرهنگ و اصالت هر قوم و رگ حیات فرهنگ سنتی هر کشوری به شمار می‌رود، اما با گسترش تکنولوژی غبار فراموشی بر روی این بازی‌ها نشسته و این بازی‌های مهیج رایج در گذشته جای خود را به سرگرمی‌های رایانه‌ای داده است.

ابراهیم قادری، رئیس اداره مراقبت از بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از شناسایی 6 بیمار مشکوک به آبله میمون خبر داد و گفت: تا این لحظه مورد مثبت آبله میمونی نداریم.

اجتماع چند ده هزار نفری مردم تهران در ورزشگاه آزادی برای اجرای سرود «سلام فرمانده» بازتاب‌ها و تحلیل‌های متفاوتی در فضای مجازی به همراه داشت که می‌تواند فرصت و چالشی جدی برای سیاست‌گذاران فرهنگی باشد.

وزیر کشور از افزایش شمار جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان به 28 نفر خبر داد.

رشیدی گفت: 22 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهور به باغ موزه دفاع مقدس تخصیص یافت.

یکی از معضلاتی که واکنش‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها داشته، گودبرداری حصارک کرج یا همان ناصربخت است.

علی اکبر طهماسبی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی و هنری دوبرار بجنورد با 12 هزار و 950 مترمربع برای تکمیل و بهره‌مندی در انتظار اعتبار است، گفت: در حال حاضر برای ساخت این پروژه 120 میلیارد تومان اعتبار موافقت شده که با تحقق این مهم بتوانیم ساخت این پروژه را آغاز کنیم.

کمال رستمعلی گفت: خط انتقال سایز 315 پلی اتیلن شهر بهنمیر به بخش گیل‌خواران با هزینه 7.5 میلیارد تومان جهت افزایش دبی آب شرب در روزهای آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رسانه‌های کانادایی پس از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران به توجیه اتفاق پرداختند.

داود فلاح گفت: شهرستان نور میزبان دومین جشنواره تئاتر خیابانی "دیما" با محوریت دفاع مقدس، شهدا، شهید سردار سلیمانی و موضوعات دیگر مانند آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز شنبه ای پر ترافیک خبر داد و گفت: بزرگراه‌های بابایی همت، زین الدین، حکیم، نیایش، نواب و خیابان آزادی جزو پرترافیک ترین معابر هستند.

یک مقام وزارت اقتصاد آمار معوقات بانکی را 270 هزار میلیارد تومان اعلام کرد، در شرائطی که یک شهروند ایرانی بخواهد حتی 5میلیون تومان وام ضروری دریافت کند با موانع جدی مواجه است، چه می‌شود که چنین رقم درشت و نجومی در دست عده‌ای خاص محبوس می‌ماند و بانک تیغش دیگر نمی‌برد؟!. چراکه؛ بانک‌ها خود دچار تعارض منافع شده‌اند.

سردار احمد طاهری گفت: حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی شخصی یکی از مأموران انتظامی شهرستان دلگان، منجر به شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان و مجروحیت همسرش شد.

یک محیط بان و یک نیروی مردمی در پناه گاه حیات وحش دره باغ بوانات در استان فارس طی درگیری با شکارچیان و متجاوزان به حیات وحش جان باختند.