سه‌شنبه 17 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

با پیشنهاد مهدی مهدوی کیا سرمربی و فراز فاطمی سرپرست تیم امید به فدراسیون فوتبال عراق، پرواز تیم امید ایران چارتر شد.

مردم بندر انزلی پس از صعود تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به لیگ برتر در خیابان‌های این شهر ساحلی شادی کردند.

زوج هلال احمری لرستان لحظه به لحظه زندگی خود را همراه و همدل با مردم بوده و در سختی‌ها و مشکلات در میدان حضوری فعال دارند.

امام خمینی (ره) اسلام سیاسی را در ایران و دنیا بنیان‌گذاری کرد و امروز چشم بسیاری از مسلمانان مستضعف جهان به چنین اسلامی است، هرچقدر دشمن تلاش کرده تا با ایجاد اسلام‌های سیاسی تند، رادیکال و منحرف مانند داعش و اخوان المسلمین این اسلام سیاسی را کلا زیر سوال ببرد.

سیده طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در این مورد پاسخ‌هایی را می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که قرارگاه جهادی مسکن در شورای اسلامی شهر تهران تشکیل و مقرر شده با پیشنهادات متخصصان امر به دولت در این راستا واحدهای مسکونی ساخته شود.

مرضیه مسعودیان گفت: در جامعه شاهد مصرف دخانیات توسط نوجوانان و جوانان کم و سن و سال به خصوص دختران هستیم و سهولت تهیه مواد دخانی و قلیان در مکان‌های تفریحی اجتماعی بر رواج این مسئله کاملا مؤثر بوده است.

یعقوب کریمی گفت: رمز موفقیت ملت ایران در عرصه‌های مختلف، اتحاد و همبستگی حول محور رهبری و ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

زیتون محصولی است که در چندین سال اخیر با توجه به اقلیم مناسب استان در حال توسعه است و می تواند استان را به یکی از قطب های تولید زیتون تبدیل کند.

سازمان هواشناسی با اشاره به رگبار و وزش باد شدید در نوار غربی و ارتفاعات البرز برای دو روز آینده در سیستان باد شدید و خاک را پیش بینی کرد و از ادامه پدیده گردوخاک در شرق و شمال‌شرق کشور خبر داد.

آبشار دودوزن یا آبشار خرمکش، در فاصله 24 کیلومتری از شهرستان شفت استان گیلان و در منطقه خُرمکش قرار گرفته است.

رئیس و نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال اگر بخواهد بازگردد طبیعی است که با این هیأت رئیسه نمی‌تواند کار کند و باید شرایط انتخابات کامل از ابتدا مهیا شود.

ویدیویی از برنامه بدون تعارف با خانواده شهید صیاد خدایی را مشاهده می کنید.

احمد علی مقدم گفت: بزرگترین وظیفه مجلس با توجه به دغدغه‌های مردم در شرایط فعلی گرانی ها و گلایه‌مندی از وضعیت نابسامان اقتصادی و سوء استفاده محتکران و گران فروشان، راضی نگه داشتن ملت و تکیه بر توان و نخبگان داخلی و رونق تولید ملی است.

عضو هیأت رئیسه و سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به غیر از یکی، 2 نفر از اعضای هیات رئیسه، افراد دیگر به ما کمک نمی‌کنند.

شهرستان قصرشیرین گرمسیری ترین شهرستان و در غرب استان کرمانشاه است که در نزدیکی مرز ایران و عراق قرار گرفته‌است. قصر شیرین به دلیل نخل‌های بلند و همچنین محصولات متنوع کشاورزی مورد توجه بوده‌است.