چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت مریم کاظم زاده نخستین عکاس زن در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

وزیر اقتصاد آلمان، گفت که اتحادیه اروپا احتمالاً ظرف چند روز با ممنوعیت واردات نفت روسیه موافقت خواهد کرد.

وزیر بهداشت در دیدار با همتای کوبایی، بر گسترش همکاری های بهداشتی و درمان دو کشور ایران و کوبا تاکید کرد.

بعد از دو سال سخت کرونایی، چشم امید سینماداران به گیشه دوخته شده بود اما وضعیت بد اقتصادی جامعه، گران شدن بلیط سینماها و نبود فیلم های پر مخاطب بر پرده، عملا سینما را در وضعیتی اورژانسی قرار داده است.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت نام 4 میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر داد و گفت: قرعه کشی خودرو در این مرحله در روز دوشنبه نهم خرداد انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بسکتبالیستی که به درد ما نخورد، یک رگه هم باشد دعوت نمی‌شود.

فیلم کامل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت چهار هزار شهید روحانی را مشاهده می کنید. 1398/10/23

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: در بسکتبال انتخابم دوستی و رفاقت نبوده و در این لحظه تا الان مسائل را ملی دیده‌ام.

رئیس‌جمهور با اشاره به افزایش آلودگی هوا، سلامتی مردم را موضوعی حیاتی عنوان کرد و گفت: رئیس سازمان محیط زیست و وزیر خارجه بدون فوت وقت از طریق مذاکره با کشورهای منشأ آلودگی موضوع را حل کنند.

هند با وجود داشتن بزرگ‌ترین صنعت فیلم در جهان از نظر تولید، یکی از کم‌ترین تعداد پرده‌های سینما را دارد، اما قصد دارد تا این امر را تغییر دهد.

مریم کاظم‌زاده عکاس جنگ و همسر شهید اصغر وصالی در 66 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان، آسمانی شد.

اسماعیل زاده رئیس انجمن حمایت از خانواده زندانیان خراسان جنوبی گفت: برای سال جاری علاوه بر برنامه های هر ساله انجمن ها برنامه ریزی شده برای 30 درصد از خانواده های تحت حمایت خود اشتغال ایجاد کنیم چراکه هدف ما در سال جاری توانمند سازی خانواده های زندانیان است.

بامداد امروز هواپیمای حامل چهار تن از شهدای تازه تفحص شده در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بر زمین نشست.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در دو ماه اول امسال بیش از کل نیاز کشور در سال گذشته ثبت سفارش برای واردات گوشی آیفون انجام گرفته است.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر نتوانیم به کانادا برویم، همه چیز بهم می‌ریزد و باید در آن صورت برنامه‌ریزی‌های دیگری انجام بدهیم.

مردم کشور ما در دوران رژیم پهلوی به هیچ طریقی در سرنوشت و زندگی اجتماعی خود سهم یا مشارکتی، نداشتند، این رهبری امام (ره) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود، که عزت را به مردم و کشور هدیه کرد و در ابعاد مختلف معنوی و حوزه های عدالت اجتماعی در کشور تحولات بزرگی به نفع مردم و سربلندی ایران اسلامی رقم زد.