چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای هم‌اکنون تهران 370 و در شرایط خطرناک است و 16 ایستگاه این وضعیت را - که با رنگ قهوه ای نشان داده می‌شود - ثبت کرده‌اند.

رهبر انقلاب با بیان اینکه فتح خرمشهر نماد نجات ملی بود، فرمودند: در مسائل امروز کشور هم مانند آن‌دوران، با مجاهدت و اخلاص می‌توان پیروز شد.

سالی رونی، نویسنده ایرلندی که چندی پیش دست رد به سینه صهیونیسم زد، به فهرست مجله تایم از تاثیرگذارترین چهره‌های سال 2022 راه یافت.

پورخاقان گفت: صهیونیست های جتایتکار این را بدانند انتقام خون سردار صیادخدایی که در کوچه فداییان اسلام به ناحق بر زمین ریخته شد را در خیابان های تل آویو خواهیم گرفت و بدانند اگر بخواهند ذره ای نگاه چپ به جوانان ایرانی داشته باشند پاسخی درخور و کوبنده در مرکز حکومت رژیم جعلی شان خواهیم داد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه ما بارها و بارها دشمن را شکست داده ایم، گفت: پاسداری را بدون دفاع ترور می کنند که گویی دنیا را گرفته اند. البته ما انتقام قطره قطره خون عزیزانمان را خواهیم گرفت.

غلامعلی طاهری، پیشکسوت نقاشی انقلاب به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، اثر جدیدی از محمد جهان‌آرا خلق کرده است.

ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه 19 هزار و 604 نوآموز بدو ورود به دبستان در سطح استان خراسان شمالی در طرح سنجش ارزیابی می شوند، گفت: برای اجرای این طرح 100 نفر در 14پایگاه سنجش عمومی و یک پایگاه تخصصی به نوآموزان ارائه خدمات دارند.

شهید کاظمی پشت بیسیم می گوید ما تو شهریم و شش هزار میهمان داریم، شهید خرازی پشت بیسیم می گوید ستون می آید سرش پیدا ولی ادامه اش ناپیدا است در جاده اهواز خرمشهر هر یک کیلومتری نیروهای دشمن با آن لباس و ابهت دنبال یک بسیجی که فقط یک اسلحه کلاش در دست دارد یک ستون اسیر عراقی راه افتاده و دخیل انا مسلم سر می دهد یعنی خداوند چنان رعبی در دل آنها ایجاد کرده که این گونه می شود و این قطعه خرمشهر...

نوفرستی گفت: امسال 1180 زائر و عوامل کاروان از خراسان جنوبی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

آیت‌الله رئیسی گفت: قطعاً پیشرفت کشور را معطل رفع تحریم‌ها نخواهیم گذاشت و راهبرد ما در این زمینه راهبرد رهبری انقلاب است و قرارگاه خنثی‌سازی تحریم‌ها باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

معاون بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی در دیدار با سفیر پرتغال در مورد برگزاری هفته فیلم پرتغال در ایران، کارگاه‌های مشترک و برنامه‌ریزی برای اجرای توافقات گفت‌وگو کرد.

قرار است وزیر ورزش پیگیر رفع مشکل خروج از کشور جهانبخش باشد.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: ما و سایر دستگاه‌های مسئول در پیاده‌سازی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی باید ارتباط مؤثری داشته باشیم.

با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف پرداخت وام کمک ودیعه مسکن در تهران، شهرستان‌ها و سایر شهرها افزایش پیدا کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد مستاجران تهرانی برای وام 100 میلیونی ودیعه مسکن باید ماهانه تقریبا 2.5 میلیون تومان قسط بدهند.

تمرینات تیم‌های منتخب کشتی آزاد، فرنگی و پیشکسوتان در خانه کشتی توفیق جهانبخت مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می شود.

بانوان بسکتبال با ویلچر کشورمان امروز برابر تیم ژاپن شکست خوردند.