چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مخلص الائمه گفت: نا امیدی می تواند آسیب جدی به جامعه وارد کند، بزرگترین پروژه عمومی دولت در حال حاضر ترمیم اعتماد عمومی است و به طور حتم دستگاه قضایی در این راستا نقش موثری دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان این که موتور محرک انقلاب شهدا و امام خمینی (ره) است، گفت: شهدای ما ضامن پایداری و استقامت ما هستند و امروز طلاب ما آمده‌اند تا با اسلام، رسول خدا (ص)، امام عصر (عج) و شهدا پیمان ایستادگی و مقاومت ببندند.

علی‌اکبر علیزاده گفت: بخش کشاورزی و دامداری از ارز ترجیحی صدمات بسیار سنگینی دید و عدم رغبت کشاورزان برای کشت نهاده‌های دامی باعث شد که 90درصد نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور از خارج وارد شود.

در روزهای اخیر وزش باد و خیزش گردوغبار با منشأهای متفاوتی، تهران و منطقه‌ی سیستان را درنوردید.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک کشور امام زمانی است و به مظلومان کمک می کند گفت: رئیس جمهور برای جراحی اقتصاد کشور به خط مقدم زد.

وزیر صمت گفت: برخی از تولیدکنندگان شوینده بدون هماهنگی به افزایش قیمت اقدام کرده بودند که امروز جلسه‌ای با آنها برگزار می‌شود و باید قیمت‌ها به روال سابق برگردد.

حسین باجیوند گفت: مهم‌ترین و عمده‌ترین مشکل فوتبال استان سخت افزاری است زیرا در گذشته با حضور 6 تیم لیگ برتر بزرگسالان برگزار می‌شد ولی اکنون این عدد به 12 تیم رسیده و بنابراین نبود زمین فوتبال در قزوین ما را با محدودیت مواجه می‌سازد.

مریم بهروزی با اشاره به بهبود کیفیت هوای قزوین در ساعات آینده، گفت: برای فردا پنجشنبه با تداوم وزش بادهای شمالی کاهش دما و میزان آلایندگی پیش‌بینی می‌شود.

یاشا راعی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان آوج طی روزهای اخیر در هنگام ماموریت اداری و اجرای حکم قضایی مبنی بر خروج دام‌ها از روستای وروق از سوی دامداران غیرمجاز در محل کار خود مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

کی پور گفت: طبق آمار از یارانه اختصاصی دولت به کالاها تنها 30 درصد آن به دست مردم می‌رسید و مابقی آن در دست دلالان و یا بصورت قاچاق از کشور خارج می‌شد که این امر متاسفانه منجر به ایجاد رانت و فساد شده بود.

آرام با بیان اینکه فتح خرمشهر الگویی برای آزادسازی قدس است گفت: برجسته‌سازی الگوهای فتح خرمشهر که هنوز هم فعالیت جهادی دارند تأثیر مثبت در انتقال فرهنگ و الگوهای دفاع مقدس به جوانان و نسل های آینده دارد.

به منظور نظارت بر بازار و همچنین شناسایی تخلفات بازار 7 گشت مشترک نظارتی وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد.

احمد مهدوی گفت: گروه های پرخطر اعم از افراد دارای ریه های حساس، سالمندان، کودکان، مبتلایان به آسم و برونشیت و بیماران قلبی باید مراقب سلامتی خود باشند.

مرضیه قدسی گفت: بانوان خرمشهر ذره ای ترس به دل راه ندادند و امنیت خود را حفظ کرده و تا پای جان از شهرشان دفاع کردند.

تکمیل رینگ استان البرز برنامه ریزی شده و اعتبارات و بودجه آن هم در سفر اخیر ریاست جمهوری و هیات دولت مورد تصویب قرار گرفت.

زهرا مرتضوی رابط مرکز بهداشت گفت: متاسفانه در سایه نا آگاهی‌های حاکم بر جامعه، سن مصرف دخانیات در کشور به 13 سال رسیده است.