چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

در این قسمت از عکس نوشته ها خود به تقدیر سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران از خط شکنان سوم خرداد و تیپ 48فتح اختصاص داده شده است.

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در آینده نزدیک خبرداد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: باتوجه به شرایط اقیلمی استان بحث تعطیلی ادارات و مدارس برعهده فرمانداران می باشد.

کریمی با اشاره به اینکه غیرت دینی در طول انقلاب اسلامی به عنوان موتور محرکه انقلاب بوده و به عامل نجات کشور در بحران ها عمل کرده گفت: امروز دشمنان به دنبال زدن غیرت دینی هستند که باید در برابر توطئه های آنها هوشیار بود.

کنگره ملی 4000 شهید روحانی کشور و گرامیداشت یاد و خاطره 11 شهید روحانی در استان ایلام برگزار شد.

آیت الله علم الهدی گفت: در عرصه فتح خرمشهرهای پیش رو، میدان‌داران همان روحانیونی هستند که چشم به فرمایش مقام معظم رهبری دارند و با همان شهامت رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، در خیمه ولایت و رهبری سربازی می‌کنند.

آیت الله عبادی گفت: در صنعت گردشگری نوآوری داشته باشید تا فرهنگ راهگشای اسلامی را صادر کنید و الا فرهنگ غربی که حیوانی است.

دبیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به اینکه منشا گرد و غبار کنونی در کشور خارجی است، گفت: گردوغبار در کشور سوریه شکل گرفته و از آنجا وارد عراق و سپس به سمت کشور ما گسیل شده است.

ناظر فنی طرح جهش تولید در دیمزارهای استان زنجان گفت: با توجه به تجهیز امکانات و استفاده از جنبه‌های حمایتی طرح، رکورد سطح مبارزه با سن مادری گندم در سطح استان شکست و بالغ بر 80 هزار هکتار عملیات سمپاشی انجام شد.

در انتخابات فدراسیون تیر و کمان غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون برای مدت 4 سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

با حضور جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسولان شهرستان کهگیلویه مراسم گرامیداشت سوم خرداد برگزارشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وجه تمایز روحانیت محب اهل‌بیت با روحانیون دیگر ادیان پیشتازی در فداکاری، ایثار و جهاد است.

ستاد مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه در حالی امروز را تعطیل کرد که ادارات و مدارس در نوبت صبح در محل کار و کلاس های درس حاضر بودند.

سید جواد پورنقی گفت: تامین 75 درصد سلامت جامعه مرتبط با سایر دستگاه ها، مردم، سازمان های مردم نهاد غیر از علوم‌پزشکی است و مشارکت این مجموعه ها می تواند ما را سریع تر به اهداف حوزه سلامت رساند.

احمد وحیدی گفت: با خطر جدی ریزش مجدد باقی‌مانده سازه متروپل مواجه هستیم و در صورت حضور مردم در محل حادثه، این ریزش می‌تواند منجر به فاجعه شود.