چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

ارتش چین با تاکید بر رزمایش نظامی اخیر این کشور اعلام کرد که به آمریکا درباره تایوان، «هشداری جدی» داده است.

رئیس جمهور آمریکا به حادثه تیراندازی در دبستانی در ایالت تگزاس این کشور که به کشته شدن شمار زیادی از کودکان منجر گردید، واکنش نشان داد.

حجت الاسلام رحیم مهدوی‌پور با اشاره به اینکه امروز خراسان شمالی در حوزه متخصصان سلامت کمبود دارد و این یک نیاز جدی برای استان است، گفت: مسئولان ارشد استان باید بستر حضور متخصصان سلامت را در استان ایجاد کنند.

محمدرضا فلاح‌نژاد گفت: شهرداری و آتش نشانی 100 ساختمان را در کرج شناسایی و تذکراتی را به صاحبان این مجموعه ها ارائه دادند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده‌ها را تشریح کرد.

حاج عباس نیری گفت: آزادسازی خرمشهر یکی از اتفاقاتی است که یادآوری اشک و شادی مردم ایران در هنگامی است که اعلام شد خونین شهر، شهر خون آزاد شد و مردم به خیابان ها ریختند و شادی کنان این حماسه ی بزرگ را جشن گرفتند و خدا را بابت این نعمت شکر کردند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: کاهش نقش دلار در مبادلات تجاری بین ایران و روسیه از زمینه‌های مهم افزایش همکاری تجاری بین دو کشور به شمار می‌رود.

سیاوش مسلمی از ساخت 1300 واحد مسکونی با کمک بسیج سازندگی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مازندران در سال جاری خبر داد.

کاندیداتوری رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران در سه پست انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تایید شد.

جلسه هماهنگی کمیته فنی ژیمناستیک شاخه هنری بانوان برگزار شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون از مراسم قرعه کشی و سیدبندی جام ملت های فوتسال آسیا 2022 کویت خبر داد.

معاون وزیر اقتصاد ضمن تشریح وضعیت سوددهی شرکت های دولتی گفت: ارزیابی عملکرد شرکت‌های دولتی که وظایف حاکمیتی دارند، صرف زیان ده بودن نمی‌توان معیار خوبی برای بررسی عملکرد آنها باشد.

با توجه به ورود موج ریزگردها به شهرستان کهگیلویه در جلسه ستاد بحران شهرستان مصوباتی برای امروز چهارشنبه 4 خردادماه تصویب شد.

در دوره‌های گذشته نهضت آسفالت سبب رضایتمندی شهروندان در حوزه خیابان های شهر یاسوج بود اما امروزه این طرح مورد فراموشی سپرده شده است و شهردار باید در راستای فعال سازی آن اقدام کند.

به مناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر همایش و رژه بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی از مسیر تبریز به کندوان برگزار شد.

فوق تخصص گوارش و کبد کودکان با اشاره به اینکه یکی از بیشترین موارد گزارش شده بلعیده شده توسط کودکان سکه است، افزود: اگر سکه داخل مری گیر کند، آبریزش از دهان و استفراغ از نشانه‌های آن است، والدین باید با مشاهده این علامت‌ها فوراً به مراکز درمانی مراجعه کنند.