چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

علیرضا دولت‌آبادی گفت: پس از شکست حصر آبادان عملیات طریق‌القدس در شهر بُستان و بعد از آن عملیات فتح‌المبین به وقوع پیوست و همه این عملیات‌ها به نوعی آماده‌سازی برای عملیات بیت‌المقدس بود که به لحاظ وسعت بزرگ‌ترین عملیات انجام شده با حدود 5 هزار کیلومتر در طول دوران دفاع مقدس به شمار می‌آید.

شاخص آلودگی هوای شهر تبریز سه شنبه، سوم خردادماه حتی به بالاتر از 420 رسیده که وضعیت بسیار بحرانی است.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به تعطیلات تابستانی، برای تدوین آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان فرصت کافی را در اختیار دارد.

محسن هاشمی گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه تا شنبه هفتم خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اکثریت جامعه ما از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های روحانیت معظم انقلاب اسلامی آگاه نیستند.

سردار عوضعلی فقیری گفت: ایمان به خدا و آرمان های امام راحل رمز موفقیت رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بود.

مکی یازع گفت: موکب های اربعین حسینی با تهیه غذای گرم و ساندویچ تغذیه نیروهای امدادی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان را برعهده گرفتند.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: تا روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، طی این مدت در بعدازظهرها بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود که خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و غبار به استان دور از انتظار نیست

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از افزایش مشکلات عاطفی و روانی دانش‌آموزان بر اثر دوری از مدرسه در دوران کرونا خبر داد.

دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای روحانی صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر با خانواده ی این شهدای گرانقدر و همچنین اقشار مختلف مردم و مسئولان استان بوشهر برگزار شد.

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات جام جهانی تیراندازی باکو، با حضور ریاست فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران 18 بازیکن را به اردوی چهارم آماده‌سازی این تیم در تهران فراخواند.

تیم ملی بانوان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی آذربایجان عازم این کشور شد.

نخستین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان بوشهر با حضور پرشور مردم، خانواده شهدا و مسئولین در شهر بوشهر برگزار شد و یاد و خاطره ی این شهدا گرامی داشته شدو خانواده های آنها مورد تقدیر قرار گرفتند.

جاسم محمدی مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی 12 واحد مسکن مددجویی در روستاهای شهرستان کوهرنگ افتتاح و 7 سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند اهدا شد.