چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

به‌دنبال بروز پدیده گرد و خاک در برخی از نقاط کشور، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی توصیه‌هایی را در خصوص رانندگی ایمن در این شرایط ارائه کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با باین اینکه افراد کم‌درآمد که در دهک‌های پایین اقتصادی جامعه قرار دارند در کانون توجه طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قرار دارند.

جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مجدداً از رسمیت نیافت.

تیم ملی والیبال ایران روزهای 11 و 12 خرداد در دو دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف صربستان می‌رود.

فدراسیون فوتبال مدعی شد بازی دوستانه ایران اکوادور هنوز لغو نشده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به اهمیت کاهش تعرفه واردات خودرو و آثار آن بر کیفیت، گفت: قیمت‌گذاری‌های کنونی منطقی نیست و سود واسطه‌ها بسیار بالاست و موجب می‌شود تا خریداران مجبور به خرید خودرو با بیش از دوبرابر قیمت واقعی شوند.

غار «اسپهبد خورشید» محوطه‌ای تاریخی با قدمتی بیش از 300 میلیون سال در شهرستان سوادکوه مازندران را یکی از عظیم‌ترین دهانه‌های غار طبیعی دنیا می‌دانند که طول قوس طاق طبیعی آن چهل متر بوده و درون غار بصورت بیضی شکل است.

گمرکات ایران و روسیه برای اجرای پروژه های جدید گمرکی با هدف افزایش مبادلات تجاری و توسعه و تسهیل تجارت میان دو کشور توافق کردند.

وزیر راه و شهرسازی از سفر معاون نخست وزیر روسیه به تهران برای مذاکره در خصوص استفاده از شبکه ریلی ایران جهت حمل کالا به هند خبر داد.

جلسه گزارش عملکرد ستاد ممیزی ششم املاک شهر تهران با حضور علیرضا زاکانی و تعدادی از مدیران شهری برگزار شد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: پزشکانی که از دستگاه پوز در مطب ها استفاده نمی کنند، علاوه بر وصول مالیات، مشمول جرایم مالیاتی هم می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده برای برگزاری اجتماع «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

یک فعال صنفی با اشاره به افزایش قیمت صیفی جات گفت: کمبود عرضه و صادرات از جمله دلایل این مساله است.

گزارش تصویری پیش‌رو حاوی تصاویری از موزه دفاع مقدس خرمشهر است که تقدیم مخاطبان می‌شود.

احمد وحیدی با حضور در محل حادثه متروپل از آخرین روند آواربرداری در این منطقه بازدید کرد.

مهدی پور منعمی نویسنده کتاب حسین پسر غلامحسن گفت: نگارش حوادث و وقایع مختلف در دوران دفاع مقدس و حوزه مقاومت و پایداری می تواند در عرصه های مختلف چراغ راه برای نسل آینده باشد.