چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان قزوین، ادارات، مدارس و مراکز آموزشی استان قزوین امروز تعطیل هستند.

حسن هانی‌زاده گفت: سفر آیت الله رئیسی به عمان در حوزه سیاسی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که مناسبات عمان و ایران می تواند به کاهش تنش ها و نفوذ رژیم صهونیستی، در بین کشورهای جنوب خلیج فارس منجر شود.

کشور ما ایران نیز به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و اقلیمی از برکات خاص طبیعی برخوردار است و این منابع طبیعی خدادادی، کشور را از نظر منابع طبیعی خاص کرده است.

منابع خبری از تیراندازی در دبستانی در شهر اوالد در ایالت تگزاس آمریکا خبر می‌دهند که طی آن 21 نفر کشته شدند که 18 نفر آنها کودک دبستانی هستند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: لغو دوباره 6 بازی امروز می‌تواند منجر به چالش‌ها و تصمیمات جدیدی شود که به نفع فوتبال نیست.

در دومین شب پس از رخ دادن حادثه تلاش‌ها برای جستجوی افراد گرفتار زیر آوار ادامه دارد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: توده گردوخاک بیش از نیمی از کشور را در بر گرفته است و امروز این شرایط در نوار غربی کشور هم تداوم خواهد داشت و بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق کشور ادامه خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی هرمزگان از کاهش شدید دید افقی در کیش خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 412 یعنی بازه خطرناک قرار دارد.

انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم برگزار شد.

سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان پس از بازی تدارکاتی با عراق به اظهارنظر پرداختند.

ویدیویی از صحبت‌های فردی که از زیر آوار متروپل بیرون کشیده شد را مشاهده کنید.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و انتخاب اعضای هیئت رئیسه در اجلاسیه سوم در دستورکار قرار گرفت.

رئیس جمهور آمریکا به حادثه تیراندازی در دبستانی در ایالت تگزاس این کشور که به کشته شدن شمار زیادی از کودکان منجر گردید، واکنش نشان داد.

منابع یمنی از تداوم نقض آتش بس در این کشور توسط ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن خبر دادند.

هلال احمر فلسطین از زخمی شدن 75 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در شرق نابلس واقع در کرانه باختری خبر داد.