چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: طرح تجمیع صندوق‌های بیمه در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی به تصویب نهایی رسید و جمع‌بندی شد تا برای بررسی در صحن مجلس به هیأت رئیسه ارسال شود.

سازمان هواشناسی استان تهران با اعلام هشدار سطح نارنجی، از وزش باد شدید، کاهش کیفیت هوا، خیزش گردوخاک و احتمال لغو پروازها در پایتخت خبرداد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت که ریاض در جریان مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران، تا حدی پیشرفت داشته است، ولی این مسئله کافی نیست.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا از نقش آیت‌الله خامنه‌ای در عملیات آزادسازی خرمشهر سخن گفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اینکه رهبر انقلاب با شناخت از وضعیت و موقعیت کنونی کشور، همگان را به مجاهدت و رفع مشکلات مردم با همت جهادی و روحیه انقلابی همانند آزادسازی خرمشهر تأکید می‌فرمایند، یعنی امور دیگر کشور هم با همان روش و در همان مسیر مثل آزادسازی خرمشهر، حل خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: متاسفانه کمبودها و کاستی‌های فراوانی از گذشته در سراسر کشور وجود دارد که دولت با جدیت مصمم است بی اعتنایی ها و کم توجهی های انجام شده را جبران کند.

محمد بنا معتقد است تمرین با ملی پوشان بزرگسال، جوانان را به خودباوری می رساند و انگیزه‌شان را برای موفقیت بیشتر می کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: جلسه علنی مجلس فردا دایر است و پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه طبق برنامه قبلی نمایندگان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر شهر محمله از توابع شهرستان خنج را به لرزه درآورد.

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در راستای تحقق اهداف دولت در تامین کالاهای اساسی و فراوانی و ذخیره‌سازی آنها، مجوزهای لازم برای تسهیل واردات و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور را صادر کرد.

بعد از حادثه ریزش ساختمان تجاری متروپل در آبادان، دستگاه قضایی بلافاصله برای بررسی علل حادثه، پرونده قضایی تشکیل داد.

مدیر تاریخ سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: پدافند از شهر خرمشهر برای دشمن، در مقایسه با سایر مناطق اشغالی از اهمیت بیشتری برخوردار بود. زیرا ادامه اشغال خرمشهر، دشمن را از یک موضع قوی در روند مذاکرات صلح برخوردار می‌کرد.

وحید شعبانی گفت: با توجه به شرایط ناپایدار سازه، متاسفانه حدود یک ساعت پیش بخشی از سازه حین عملیات آواربرداری فرو ریخت و سه نفر از عوامل امدادی دچار جراحت شدند.

ملی پوشان بسکتبال با ویلچر در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه برابر تیم تایلند به پیروزی رسیدند.

اسطوره وزنه برداری ایران در فدراسیون کشتی در جمع اهالی کشتی حضور پیدا کرد.

بنا به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمامی ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران و البرز فردا چهارشنبه 4 خرداد تعطیل است.