چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

فریبا بریمانی از افزایش 20 درصدی حقوق مستمری بگیران خبر داد و گفت: از یک نفر 400 هزار تومان به مبلغ بالاتر بسته به تعداد افراد مستمری بگیر اضافه می شود.

با بیان اینکه مهم‌ترین رهاورد آزادسازی خرمشهر در آن مقطع تاریخی، ثبات و استقرار کامل نظام دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه بود؛ گفت: تنها پس از چندماه، دولت با این شجاعت و این جسارت، مهم‌ترین جراحی اقتصادی را در پیش گرفته است که اگر این طرح با موفقیت به فرجام برسد ما توانسته‌ایم آخرین خاکریز در جبهه اقتصادی را نیز فتح کنیم.

عملیات الی بیت المقدس که جزء یکی از بزرگترین و مهمترین عملیات های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود، با روایت فاتحان خرمشهر شیرین و خواندنی شده است.

اکبر آزادی گفت: از روز گذشته تا امروز 319 نفر در پی عارضه تنفسی ناشی از گرد و خاک در مراکز درمانی کرمانشاه بستری شده اند.

یکی از محبوس‌شدگان ساختمان متروپل زنده از زیر آوار خارج شد.

صندوق سرمایه‌گذاری، بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل دارند در بورس سرمایه‌گذاری کنند اما دانش، تجربه و فرصت کافی برای سرمایه‌گذاری در این بازار را ندارند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری انواع مختلفی دارند که در این مطلب به آن‌ها اشاره می‌شود.

برخی از کولرها که فاقد صفحهی دیجیتالی هستند، کدهای خطا در آنها با چراغهای دستگاه تعیین می شوند، که با مراجعه و گرفتن اطلاعات از روی کاتالوگ سرویس دستگاه موردنظر می توان آن را تشخیص داد.

پویش بزرگ راه صادق با همکاری هیئات مذهبی خرمشهر و جمعیت امام رضایی ها همزمان با سالروز شهات امام جعفر صادق علیه السلام در مناطق شهری و روستایی مسیر خرمشهر - شلمچه و شهرهای خرمشهر و آبادان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر در نشست انعقاد تفاهمنامه همکاری با موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر و معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری گفت: راهی جز بازنگری در متد و شیوه های کسب و کار و نوسازی سبک کار تولیدی و اقتصادی با معیار علم و دانش نیست.

هیاتی 3 نفره از سوی محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ماموریت یافت تا ضمن عزیمت فوری به آبادان، با بررسی جزئیات پرونده ریزش ساختمان در این شهرستان، گزارش دقیق خود را درباره علل وقوع این حادثه ارایه کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امسال در قانون بودجه 60 درصد از اعتبارات جدول 17 که مربوط به مؤسسات فرهنگی است به استان‌های مختلف تخصیص یافته است.

آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، امروز سه‌شنبه 3 خرداد ماه در تالار علامه امینی برگزار شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحول در بانک‌ها به این معنی است که در عرصه وام‌های خرد بانکها قرار است، بدون تضامین شداد و غلاظ باشد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که سرویسهای استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی عاملان ترور شهید خدایی هستند.

«استفانی القاق» مدیر بخش غرب آسیا و شمال آفریقای وزارت خارجه انگلیس که نماینده لندن در مذاکرات وین بوده، از گفت‌وگوهای فشرده دو روزه با مقام‌های اسرائیلی درباره ایران و منطقه خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات بر تغییر سرعت قطارهای مسافری و واگن‌ها تاکید کرد و گفت: این امر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.