چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مرکز نوآوری دانشگاه گیلان امروز سه شنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: عنایت خداوند متعال، آمادگی روحی و جسمی رزمندگان اسلام، اخلاص، وحدت و فرماندهی امام خمینی (ره)، حضور مردم در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل در قالب نهاد مقدس بسیج از جمله دلایل پیروزی عملیات بیت المقدس بود.

پروژه DNSS در راستای توسعه روئینگ بانوان در ایران با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک، فدراسیون جهانی روئینگ و فدراسیون قایقرانی ایران آغاز شد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به فساد و رانتخواری به سبب تخصیص ارز در دولت قبل گفت: فساد اقتصادی و رانتخواری ادامه داشت تا اینکه دولت سیزدهم، کمر همت را بست و آستین‌ها را بالا زد و آنچه که پیشینیان نکرده بودند را انجام می‌دهد.

یک استاد دانشگاه گفت: راه اندازی «سفر ارزان» و بوم گردی گذشته از بهبود روحیه بخش اعظمی از هموطنان که هزینه های زیادی برای سفرکردن ندارند، می تواند موجب رونق کارآفرینی و درآمدزایی شود که تمام این دستاورها در نهایت شکوفایی اقصاد روستایی را در پی خواهد داشت.

مسئول معاونت فرهنگی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) گفت: طلاب در جبهه و پشت جبهه در زمان جنگ به رسالت خود می پرداختند.

رضا عباسی گفت: بیماران تالاسمی در سیستان و بلوچستان سالانه به 77 هزار واحد خونی نیاز دارند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات کشوری ملیله‌سازی که قرار بود از 10 تا 12 خرداد به میزبانی زنجان برگزار شود به دلیل آلودگی هوا به 20 تا 22 خرداد موکول شد.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه طبق پیش‌بینی هواشناسی، آلودگی هوا تا پنج‌شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت، گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان عصر امروز (سه‌شنبه 3 خرداد) برگزار می‌شود که در ان نسبت به نحوه فعالیت مدارس و ادارات در روز چهارشنبه تصمیم‌گیری می‌شود.

امروز سه شنبه سوم خرداد ماه 1401 شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با کاهش 1.527 هزار واحدی به یک میلیون و 555 هزار واحد رسید.

غلامعلی حیدری با اشاره به اینکه خرمشهر امروز غلبه بر فقر است، گفت: کالاهای یارانه‌ای ایران به کشورهای همسایه قاچاق می‌شد به همین دلیل رئیس جمهور از آبروی خود گذشت تا اقتصاد اصلاح شود.

بیش از 117 هزار میلیارد ریال وجوه خرید تضمینی گندم با عاملیت بانک کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به حساب گندمکاران واریز شده است.

مهران محمودی گفت: پیروزی رزمندگان به‌دلیل وجود انگیزه الهی بود و همگان باید صادقانه و خالصانه ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

جمعیت لاک پشت های دریایی طی دو قرن اخیر به علت افزایش جمعیت، مصارف انسانی و دیگر عوامل تهدید کننده رو به انقراض است به طوری که اکنون در فهرست گونه های حفاظت شده سازمان IUCN قرار دارند.

مدیر گروه سلامت جمعیت و خانواده مرکز بهداشت استان قم گفت: خدمات قبل، حین و بعد از بارداری به مادران و خدمات به نوزادان در مراکز بهداشت قم به صورت رایگان ارائه می شود.

اداره کل هواشناسی استان از احتمال ورود گرد و خاک به استان و در نتیجه کاهش کیفیت هوا خبر داده بود.