چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

نامور با بیان اینکه رمز عبور از مشکلات و بحران ها امروز اگاهی داشتن و با بصیرت ماندن و در صحنه حاضر بودن است، تصریح کرد: ما امروز خرمشهر ها در پیش داریم بایستی قوی شویم.

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا در شهر قزوین، به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و ریزگردها، مدارس شهرستان قزوین فردا چهارشنبه 4 خرداد تعطیل هستند.

29 دستگاه ماینر توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در ناحیه بسیج سبزوار کشف وضبط شد.

غلامرضا شهبازی گفت: در حال حاضر در استان کرمانشاه شاخص های ما وضعیت بحرانی را نشان می دهند اما این شاخص ها لحظه ای هستند اگر این جو فعلا استمرار داشته باشد تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس و ادارات دور از ذهن نیست.

جلسه مشترک مجید هنرجو رییس فدراسیون اسکیت با حسین بابویی رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی امروز سه شنبه 3 خرداد برگزار شد.

مسابقات گلف قهرمانی کشور با قهرمانی خوزستان پایان یافت.

کوبل داوری ایران به مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا دعوت شد.

توده گرد و غباری که به استان زنجان وارد شده تا پایان هفته تداوم دارد و براساس پیش بینی ها جمعه این هفته از استان زنجان خارج می شود.

زنگنه گفت: امروز کشورهای جبهه مقاومت زیر چتر سامانه های پدافندی جمهوری اسلامی ایران هستند و این مسیری است که شهید طهرانی مقدم ها که با اخلاص آغاز کردند و همچنان نیز ادامه دارد.

مستلزم جهاد تبیین در فتح خرمشهر‌ها؛ تقویت ایمان و پیروی از سیره شهداست؛ خرمشهرها و جهادها در پیش است و ما میراث دار شهیدان دفاع مقدس هستیم امروز اقتدار، عزت، امنیت وصلابت نظام مدیون جانفشانی شهداست.

صادق خلیلیان گفت: امکانات و تجهیزات امدادی به اندازه کافی از استان‌های خوزستان و تهران به آبادان ارسال شده و کمبود تجهیزاتی و امدادی در این رابطه وجود ندارد.

محمدمهدی اعلایی گفت: مردم ایران، نیروهای مسلح و اقشار بسیجی مدافع کشور در روز سوم خرداد و در جریان آزادسازی خرمشهر یک پیام ماندگار را به تاریخ مخابره کردند که وقتی مردم سالاری در حاکمیت و اداره کشور حاکم شود به هیچ وجه وجبی از جغرافیای آن کم نخواهد.

با توجه به ورود توده گرد و غبار از غرب کشور و پیش بینی سازمان هواشناسی وضعیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد.

قدیری ابیانه گفت: در حقیقت انقلابی‌گری، «مسئولیت‌پذیری» است، همانگونه که در زمان جنگ نیز عده‌ای به جای اینکه مطالبه‌گری کنند که خرمشهر را آزاد کنید، خودشان مسئولیت قبول کردند و خرمشهر آزاد شد؛ امروز نیز در جنگ اقتصادی نیاز به مسئولیت‌پذیری مردم داریم.

سردار صادقی معاون هماهنگ کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه ملت ایران همواره از سختی ها سربلند بیرون آمده است، گفت: این پیروزی ها در کمبودها و سختی ها رقم می خورد. شهید اثرگذاری اش اینگونه است که در رگ های جامعه تزریق می شود و جامعه را در مسیر بصیرت حفظ می کند.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: 90 برنامه فرهنگی، ترویجی و تبلیغی در نهاد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان به مناسبت سوم خرداد اجرا می‌شود.