چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

گلزار شهدای سوم خرداد قم نشان دهنده حضور پررنگ و تاثیر گذار قمی ها در عملیات آزاد سازی خرمشهر است اولین یگان که در آزادی خرمشهر به خط دشمن رسید قمی ها بودند

آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، صبح امروز در سالن همایش‌های خاوران برگزار شد.

امروز سوم خردادماه و سالروز آزادسازی شهری است که در روزهای نخستین جنگ، شاهد دلاوری ها و از خودگذشتگی های زنان، مردان و کودکانی بوده که تا آخرین قطره خون در دفاع از مام میهن ایستادگی کردند.

با پایان سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور و طبق نظر کادرفنی، بوکسورهای راه یافته به اردوهای تیم ملی مشخص و معرفی شدند.

آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، صبح امروز در سالن همایش‌های خاوران برگزار شد.

مدیر تیم‌های ملی هندبال ایران در مورد آخرین شرایط برگزار اردوهای 5 تیم ملی گفت: مهمترین برنامه ما حضور در رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان است.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به صلاح ورزش نبود در فاصله 20 روز تا یک رویداد بزرگ، تغییرات ایجاد شود.

پایگاه انتقال خون شماره 2 بروجرد افتتاح شد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: وقت‌مان را حتی به اندازه یک روز و یک ساعت، در حاشیه سپری نکردیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر 15 بازیکن را به چهاردهمین و آخرین اردوی آمادسازی این تیم که متصل به اعزام است، دعوت کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص خرید بازیکنان خارجی این تیم گفت: بازیکنان خارجی با نظر یحیی گل‌محمدی به تیم اضافه شدند.

محمدصالح جوکار با اشاره به اینکه سوم خردادماه گرامی‌داشت دفاع از حریم ارزش‌های ناب انقلاب است، گفت: جهاد تبیین فرصتی ارزشمند در مقابل تیرنگ دشمنان و زمینه ساز روشنگری است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران خون‌های زیادی ریخته شده و امروز ایران در اوج عظمت قرار دارد.

محمدرضا حسین‌نژاد، یکی از شاخصه‌هایی که در جامعه اسلامی نمود دارد و بیانگر اعتقاد و اهمیت است، را موضوع حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: براین اساس دشمن به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان، سست‌کردن اعتقادات و پایه‌های دینی مردم و جامعه است.

آیت الله حسینی گفت: شکست آمریکا در مسئله تحریم‌های اقتصادی و شکست داعش و ضربات مهلک بر داعش به عنوان پیاده نظام استکبار و استعمار یک پیروزی بزرگ مانند فتح خرمشهر بود.

تکاور نیروی دریایی ارتش ایران گفت: سوم خردادماه سالروز بزرگترین عملیات افتخار آفرین نیروهای رزمنده در هشت سال جنگ تحمیلی است، روز فتح خرمشهر روزی به یاد ماندنی بود که هیچ‌گاه آن را فراموش نخواهیم کرد.