پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد.

علیرضا شهرکی گفت: تاکنون خسارتی از زمین لرزه 5.5 ریشتری در منطقه سرجنگل زاهدان به این مدیریت ارسال نشده است.

سفر رئیسی به مسقط، اولین سفر رئیس جمهور ایران به این کشور در دوره سلطان جدید عمان و پنجمین سفر خارجی رئیس جمهور در 9 ماه فعالیت دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: دانشگاهیان باید از بعد علمی به مساله رشد جمعیت ورود کنند و اهمیت آن را برای عموم جامعه تشریح کنند تا گفتمان لازم در جامعه ایجاد شود.

شهردار تهران در پی حادثه ترور حسن صیاد خدایی با انتشار پیامی، شهادت این مدافع راستین حرم اهل بیت (ع) را پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده بزرگوار شهید تسلیت گفت.

تیم ملی آلیش بانوان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.

در ساعت دو بعد از ظهر روز دوشنبه سوم خرداد 1361، پس از 24 روز رزم بی امان، خرمشهر به طور کامل آزاد شد.

گفته می شود تست دوپینگ یکی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال به خاطر استفاده از مواد مخدر مثبت شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش از یک هزار عدد لوازم خانگی خارجی در جنوب پایتخت خبر داد.

شهردار تهران گفت: حرکت بر مدار مردم سالاری دینی و میدان دادن به مردم برای ورود به عرصه‌های مختلف توسط شهرداری‌ها نهادینه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خصوصی‌سازی باید به گونه‌ای باشد که منجر به مردمی‌سازی شود یعنی اقتصاد را مردمی کند، اما این نکته‌ای است که از آن غافل بوده‌ایم و اقتصاد کشور ما، اقتصادی مردمی نبوده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا از شناسایی یک سایت که با فروش تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

مراسم استقبال از پیکر شهید تازه تفحص شده محمد علی پور اصطهباناتی صبح امروز در سالن پرواز های داخلی فرودگاه شیراز برگزار گردید.

سخنگوی سپاه گفت: شهادت سردار خدایی عزم پاسداران انقلاب برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و مقابله با دشمنان ملت ایران را مستحکم‌تر می‌سازد.

رئیس سازمان جهانی بهداشت ضمن هشدار درباره رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، اعلام کرد: امروز، جهان با چالش های هولناکی مثل کرونا، جنگ اوکراین و آبله میمون روبه روست.

رئیس مجلس با بیان اینکه اقتصاد دولتی و بهره‌وری پایین آن به پاشنه آشیل اقتصاد کشور تبدیل شده است گفت: مردمی سازی اقتصاد شاهراه و تنها راه خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی است.