پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان گفت: رمز و راز پیروزی ما در مسیر حرکت انقلاب که رو به پیشرفت هست، رواج تفکر شهادت و فرهنگ جهاد است.

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: هنوز برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال مشخص نیست و در حال بررسی هستیم.

مردم منطقه نزوی عمان نماز باران خواندند.

سارا شاه‌آبادی گفت: تاکنون 80.7 درصد جمعیت پنج سال به بالا در استان کرمانشاه نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تیم ملی پاورلیفتینگ بدون لوازم ایران با 5 ورزشکار به مسابقات جهانی 2022 آفریقای جنوبی اعزام خواهد شد.

سرپرست معاونت بهداشتی و جانشین قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: کاهش میزان جمعیت کودک و جوان گیلان در طی سال های آینده یک تهدید بزرگ برای استان و کشور محسوب می شود و این امر می تواند بحران های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وسیعی را برای آینده استان به بار آورد.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: هدف مهم برای دولت سیزدهم، تحقق رشد 3.5 درصدی از محل بهره‌وری است چرا که 3.5 درصد از رشد اقتصادی باید از این محل اتفاق بیفتد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تمرکز بر آسیب‌پذیری‌های سایبری به یکی از ابزار‌های مهم جنگ‌های سایبری تبدیل شده، گفت: با توجه به تهدیدات سال‌های گذشته در حوزه تهدیدات سایبری، لزوم بازمعماری در ساختار امنیت سایبری زیرساختی، حیاتی است.

ارتباط تلفنی حمید نوری با خانواده، حدود 20 روز است که قطع شده و اعضای خانواده وی در نگرانی به سر می‌برند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: برگزاری یادواره شهدا ریشه در فرهنگ دینی، نبوی و علوی داشته و آن‌هایی که با فرهنگ شهادت بیگانه‌اند، را آشنا می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاثیر کلامی، پشتیبانی، مسوولیتی، مدیریتی، تبلیغی، رزمی، رزمی - تبلیغی، فرماندهی و تخصصی محورهای مهم اثربخشی روحانیت در جنگ بود.

طالبی از کاهش چشمگیر مطالبات کارگری در استان خبر داد و گفت: این مطالبات از اسفند ماه 1399 تا فروردین 1401 نزولی بوده و از 26 میلیارد تومان به 9 میلیارد تومان کاهش یافته است.

صادق اقدمی، با ایجاد باغ لاله در روستای اسپره خون در 36 کیلومتری شمال تبریز، محیطی زیبا و آرامش بخش برای دوستداران طبیعت ایجاد کرده است.

کارشناسان فرهنگی و اقتصادی با بیان اینکه فتح خرمشهرهای پیش رو در گرو پرورش جهان‌آراهای گام دومی است، اظهار داشتند: با بهره‌مندی از منطق حماسه و آموزه‌های ماندگار سوم خرداد می‌توان به کلیدهای کاربردی و راهبردی برای فتح خرمشهرهای فرهنگی و اقتصادی دست پیدا کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 268 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند و متاسفانه هفت نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.