پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مهدی سنجری امام محله مسجد صاحب‌الزمان (عج) مختارآباد شهرستان عنبرآباد گفت: برای رفع محرومیت با تأسیس موسسه نسیم مهربانی اموری همچون معیشتی، عمرانی، درمانی و فرهنگی برای مردم منطقه انجام می‌دهیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه سالانه 220 زوج نابارور در استان زنجان درمان شده و موفق به فرزند‌آوری می‌شوند، گفت: هزینه درمان ناباروری به یک میلیون تومان کاهش یافته است.

تولید کود‌های تقلبی هم عموماً به شکل زیرزمینی در یک خانه باغ یا سوله متروکه اتفاق می‌افتد و کشف آن سخت است و سودجویان در کود گچ و مواد رنگی و خاک را به صورت میکسر با کود مخلوط می‌کنند و کشاورزان از عدم تأثیرگذاری کود گلایه دارند.

یک وکیل دادگستری با اعلام مخاطرات ورود خودروهای آفرود به اراضی ملی، زیستگاه‌های غنی و مناطق چهارگانه به دادستان عمومی شهرستان بهبهان توانست، دستور ممنوعیت تردد این خودروها را در اراضی ملی و غنی محیط زیست دریافت کند.

محمد رضایی گفت: مبارزه با آفت ملخ در مراتع شهرستان مانه و سملقان به منظور جلوگیری از رشد آنها برای رسیدن به مرحله پروازی و هجوم نبردن آنها به مزارع شروع شد.

معاون وزیر نفت گفت: ظرف یک تا دو ماه آینده کارت‌های سوخت تاخیری المثنی، صادر شده و به دست صاحبان آن‌ها می‌رسد.

مناطق کوهستانی و حاشیه راه‌های جنگلی هزار جریب در استان مازندران این روز‌ها پر از گل‌هایی است که به رنگ‌های قرمز و بنفش درآمدند. معمولا برداشت گل گاوزبان از اردیبهشت ماه در مناطق کوهستانی استان آغاز شده و تا اواخر خردادماه ادامه می‌یابد.

عمیدی از تداوم روند مثبت بورس و فراهم بودن شرایط سرمایه‌گذاری در این بازار خبرداد.

مسجد مسالک الجنان (راه های بهشت) از مساجد با شکوه قاره آفریقا در داکار پایتخت کشور سنگال واقع شده است.

سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی ملل متحد، ایران را از نظر شاخص امنیت غذایی در رتبه 76 جهان قرار داد و اعلام کرد 119 کشور جهان امنیت غذایی کمتری در مقایسه با ایران دارند.

صبح امروز موج گرد و خاک سراسر کشور عراق را فرا گرفت.

نتفلیکس فیلمی با بازی امیلی بلانت را به مبلغ 50 میلیون دلار خرید.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح آمریکا و رژیم صهیونیستی را کانون برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات تروریستی در جهان دانست و گفت: ابعاد ترور شهید صیادخدایی در دست بررسی است و نتیجه اعلام می شود.

روابط عمومی سیمافیلم با اشاره به وضعیت تولید سریال «موسی» خبر داد که تاکنون 30 قسمت از این مجموعه به طور کامل بازنویسی شده و همچنان بازنویسی ادامه دارد.

مهران چراغ‌پور گفت: در بعدازظهر با افزایش وزش باد انتظار داریم بر میزان گرد و غبار افزوده شود.

برنامه «به اضافه ورزش» شبکه رادیویی ورزش همزمان با چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر به موضوع چگونگی پیوند میان ورزش و بزرگداشت این روز می‌پردازد.