پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

با اعلام ریزش ساختمان 10 طبقه اداری تجاری در آبادان اتوبوس و آمبولانس برای انتقال مصدومان به محل اعزام شد و تاکنون 4 مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان وارد تهران شد.

نابودی بخشی از درختان و پوشش گیاهی زاگرس براثر آفات تنها پیامدهای اتفاقات اخیر نیست، بلکه آتش‌سوزی یک جنگل می‌تواند پیامدهای بلندمدتی نیز به همراه داشته باشد.

امیرسرتیپ محمد نجاتی با اشاره به اینکه در زمان آغاز عملیات بیت‌المقدس با هدف آزادسازی خرمشهر از استان خراسان شمالی 800 نفر اعزام شدند، گفت: از این تعداد 42 نفر به شهادت رسیدند و 54 نفر نیز جانباز شدند.

گودرزی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر نماد پیروزی و هویت مقتدر ملت ایران است گفت: حماسه سوم خرداد بخشی از ظرفیت های عظیم ملت ایران را به نمایش گذاشت و در واقع سالروز آزادی خرمشهر عزیز آغازگر تحولات کلیدی و گام برداشتن ملت ایران در مسیر توانمندی و خودکفایی است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای جزئیات آیین‌های تشییع و خاکسپاری سرهنگ پاسدار شهید صیاد خدایی را اعلام کرد.

بر اساس آمارهای منتشر شده میانگین مصرف فست فود و غذاهای آماده در استان کهگیلویه‌وبویراحمد به شکل نگران‌کننده‌ای بالاتر از استان‌های فارس و تهران است.

نمایشگاه "ردای سرخ" کنگره 4000 شهید روحانی در قم از روز جمعه 31 اردیبهشت ماه در مصلی قدس قم کار خود را آغاز کرده و تا 10 خرداد نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

مخلص الائمه اظهار کرد: شرکت کمباین سازی از شرکت های راهبردی و مهم و خصوصا مرتبط با حوزه کشاورزی است که نقش مهمی در صنعت کشاورزی دارد.

شکایات شهروندان سمنانی از بوی نامطبوع شهرک غرب همچنان پابرجاست و مسئولین متاسفانه به جای پرداختن به حل مشکل آن را انکار می کنند.

یدالله مظاهری گفت: برای هر قطعه زمین کشاورزی که طرح کاداستر آن تهیه شده باشد سند تک برگ صادر می‌شود، همچنین برای اراضی مشاع و چند مالکی و هر مزرعه‌ای سند جداگانه صادر خواهد شد.

صادق خلیلیان گفت: در صورتی که کامیون‌داران در ترخیص کالا از این بندر همکاری کنند از مشوق‌هایی از جمله تامین لاستیک و روغن خودرو برخوردار خواهند شد.

قانون‌شکنی، نرخ‌های خودسرانه، گران‌فروشی سه اقدام اصلی واحدهای تولیدی شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد است که بی‌توجهی مسئولان به آن در نظم اقتصادی و عمرانی استان اختلال ایجاد می‌کند.

بخش هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در آبادان فرو ریخت.

سرهنگ سعیدی گفت: بسیج عشایری کشور تاکنون 300 هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.