پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی گفت: سومین اجلاس جهادگران با هدف انتخاب مجمع جهادگران کشور روز دوشنبه در اردوگاه شهید باکری خرمشهر آغاز شد.

موسوی گفت: کودهای پایه‌ی ازته، فسفاته و پتاسه نیز به صورت یارانه‌ای بین کشاورزان توزیع می شود که تقریباً بیش از 95 درصد این کودها تولید داخل هستند در حالی که قبلاً مقادیر زیادی وارد می شد.

حبیب‌الله صادقی پور از رکود بازار میوه به دلیل افزایش نرخ کالاهای اساسی خبر داد.

محمدرضا قافله باشی با اشاره به آمار 7 درصدی مشترکین پرمصرف استان گفت: 46 درصد مصرف برق استان صنعتی، 23 درصد کشاورزی، 20 درصد سهم خانگی، 1.7 درصد روشنایی معابر و مابقی مصارف عمومی است.

صبح امروز نشست خبری دومین یادواره شهدای کارگری استان یزد و شرکت سلک باف با حضور مدیر عامل شرکت سلک باف و اصحاب رسانه برگزار شد.

در روزهای اخیر محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین طی احکامی مدیران جدید را منصوب کرد که جوان و انقلابی بودن مهمترین شاخصه این افراد بوده و روزنه امید را در بدنه اجرایی استان فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ساتکاب با اشاره به وجود 700 شرکت دانش بنیان در صنعت آب و برق گفت: تجاری سازی و استفاده مردم و صنعت از این محصوات، مهمترین چالش های این شرکت ها است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تشخیص میدان و مأموریت، مهم‌ترین ویژگی حوزه‌های علمیه است، گفت: وصیت‌نامه شهدا بویژه شهدای روحانی هم باطن انسان را صفا می‌دهد و هم چراغ راه آینده‌ی حوزه‌های علمیه در شدائد و سختی‌ها می‌باشد.

نمایشگاه آثار شهدای طلاب و روحانی با 50 غرفه از روز سی ام اردیبهشت در طبقه دوم مصلای قدس شهر قم افتتاح و تا 10 خرداد در معرض بازدید عموم مردم قرار دارد. غرفه بسیج طلاب استان اصفهان با معرفی آثار ارزشمند و شهدای شاخص استان در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار دارد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران امیر افشار و کیاوش حیدری را هم به تمرینات گروه ب تیم ملی دعوت کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در این 17 سال هیچ موقع به اندازه الان راحتی اختیار نداشته ام.

جواد کردان از میزبانی دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با حماسه سوم خرداد در شهرستان میاندورود خبر داد.

اکبر حیدری گفت: متاسفانه برخی از کافینت‌ها از ناآگاهی مردم استفاده و به بهانه ثبت نام سهام عدالت از آنها پول می‌گیرند.

مراسم رونمایی از تصاویر جهان پهلوان غلامرضا تختی، محمد بنا و حسن یزدانی بعنوان برترین های 100 سال اخیر ورزش ایران در کسب مدال، سرمربیگری و صحنه ماندگار کشتی، برگزار شد.

محصول اصلی مردم غرب استان مازندران و کشاورزان ما کیوی و مرکبات است. سال گذشته مردم ما به بهانه تنظیم بازار متضرر شدند و امسال به خاطر مشکلاتی که در زمینه صدور محصولات کشاورزی اتفاق افتاده، بیش از 30 هزار تن کیوی روی دست تولیدکنندگان و باغداران مانده است.

زهرا قاسمی فرد گفت: رقابت در هر حرفه‌ای عضو جدایی‌ناپذیر آن حرفه محسوب می‌شود، دنیای مد و لباس هم از این قاعده مستثنی نیست، اما بازارهای پوشاک استان البرز به شدت از حجاب استایل‌های اینستاگرامی تقلید می کنند.