پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت: اکنون قیمت محصولات فولادی متعادل است و کالا در داخل کشور به‌وفور وجود دارد و مشکلی از نظر کالا نداریم.

مهرداد داوودزاده با اشاره به اینکه با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها برای جلوگیری از گرانفروشی‌ها، تمامی روغن‌های موجود در بازار صورت جلسه شد، گفت: براین اساس اختلاف قیمت حاصل‌شده از روغن‌های موجود در بازار باید به حساب هدفمندی یارانه‌ها واریز شود.

اسلام جاودان خرد گفت: به‌منظور جلوگیری و خودکنترلی آتش بیش از 190کیلومتر آتش بر در مناطق حفاظت‌شده استان ایجاد شده است.

خسرو نیکنام در رابطه با شجاعت‌های رزمندگان استان کهگیلویه‌وبویراحمدی در عملیات بیت‌المقدس گفت: یکی از ویژگی‌های لُرها در دفاع مقدس شجاعت بود.

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: هدف رزمایش امیدآفرینی هم‌افزایی دستگاه‌های متولی و به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی در راستای گره‌گشایی از مشکلات است.

ششمین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی شهید صدرزاده از 5 لغایت 15 خردادماه برگزار خواهد شد.

تکرار در سرگرمی‌های دشمن برای شناساندن، آموزش، تثبیت و تبدیل شدن به واقعیت و حقیقت اجتماعی است؛ به طوری که ذهن هم بر روی آن متمرکز شده و نمی‌تواند به چیزی غیر از این تولید فکر کند.

حجت الاسلام جعفر مقصودی گفت: باید جایگاه مادر در جامعه تبیین و ارتقا یابد تا زنان گرایش بیشتری به فرزندآوری داشته باشند، زیرا بزرگترین جهاد بانوان، بارداری و افزایش نسل است.

فاطمه مهدوی‌نیا گفت: ناباروری بر دو نوع غیر ارادی و ارادی است، که بیشترین ضربه روحی و روانی را ناباروری ارادی بر فرد وارد می‌کند.

حسین شبان‌زاده گفت: درمان کک و مک در کودکان زیر سن بلوغ توصیه نمی‌شود و معمولا این درمان‌ها به سنین بعد از بلوغ موکول می‌شود، تنها راه درمان این بیماری این است که با استفاده از کرم‌های ضدآفتاب پوست کودکان محافظت شود، تا جایی که امکان دارد در برابر نور آفتاب قرار نگیرند و از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنند.

نشست اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک با تعیین میزان پاداش پای سکوی ورزشکاران در بازی‌های هم‌بستگی اسلامی صورت گرفت.

سرود و موسیقی از پتانسیل بسیار بالایی برای همراه کردن کودکان و همین دهه نودی‌ها دارد و مسئولان ارشد فرهنگی کشور با درک این موضوع می‌توانند در سیاست گذاری‌های خود این نکته را لحاظ کرده و آن را به درستی راهبری کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران 14 بازیکن را به تمرینات گروه ب این تیم دعوت کرد.

ثبت سفارش گوشی آیفون از امروز با محدودیت‌هایی همراه شده، به طوری که آخرین تغییرات اعمال شده در سامانه جامع تجارت نشان از عدم امکان ثبت سفارش واردات انواع گوشی از برند اپل دارد.

لغزش زمین در محور چالوس و محور قدیمی کندوان روی پل زنگوله، بعد از گذشت حدود 20 سال، بار دیگر خطرات این محور قدیمی را به متولیان آن گوشزدکرد.

باشگاه پرسپولیس با طرح سوالات، ابهامات و نکاتی در رابطه با حاشیه‌های دیدار با تراکتور، خواستار پاسخگویی باشگاه تبریزی شد.