پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

وزیر راه و شهرسازی از برگزاری هر دو هفته یک بار جلسات شورای عالی مسکن به ریاست رئیس جمهور خبر داد.

با شروع فصل گرما و کم شدن دخایر آبی، دبی رودخانه‌ها در خوزستان کاهش پیدا کرده که این امر مشکلاتی را به ویژه برای گاومیش که وابستگی زیادی به آب دارد در استان از جمله این روستا به وجودآورده است.

فدراسیون فوتبال ایران یک آلترناتیو در صورت عدم برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی اکوادور خواهد داشت.

عطاءالله ابراهیمی گفت: از لحاظ تامین و توزیع کالای اساسی مشکلی در چهارمحال‌وبختیاری وجود ندارد و امید است با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و اصلاح قیمت‌ها میزان تولیدات بخش کشاورزی افزایش یابد، یک قائده کلی وجود دارد که وقتی عرضه افزایش پیدا کند قیمت‌ها نیز رو به کاهش می‌گذارد.

صبح امروز نشست خبری با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تمرینات و اردوها تنها به موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان فکر می کنیم.

دشتی نژاد نائب رئیس اتحادیه مشاورین املاک یزد گفت: اجاره بها در برخی مناطق شهر یزد تا 400درصد افزایش داشته است و به معنی واقعی کلمه میزان اجاره بها در یزد وحشتناک و افسارگسیخته شده است.

خامسی، عضو شورای اسلامی شهر یزد، با اشاره به اینکه بالغ بر 100 هزار نفر در یزد نیازمند مناسب‌سازی معابر هستند گفت: 70 درصد معابر و اماکن شهر یزد نیازمند مناسب سازی برای معلولان است.

متخصص بیماری‌های عفونی گفت: افرادی که واکسن آبله مرغان را دریافت کرده‌اند، در اکثر مواقع به بیماری آبله میمون مبتلا نمی‌شوند و معمولاً هم با خطر مرگ همراه نیست.

برداشت گل گاو زبان این گیاه دارویی طبیعی در شهر آستارا آغاز شد.

عین‌الله کشاورز با بیان اینکه در مجموع یک میلیون و 349 هزار و 346 نفر و 457 هزار و 887 خانوار در استان یارانه دریافت کرده‌اند، گفت: تعداد نفرات یارانه‌بگیر اردیبهشت ماه شامل یک میلیون و 181 هزار و 839 نفر و خانوارهای مشمول 392 هزار و 993 خانوار است.

ایرج صفایی با بیان اینکه چهارصد و چهل و یک هزار و 739 کلنی در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: بر اساس آخرین برآورد انجام شده میزان تولید عسل استان در سال گذشته 5688 تن بوده است.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: مردان والیبال ایران هشتم خرداد راهی صربستان می‌شوند.

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی روزهای 18 لغایت 20 خردادماه و در شهر تنکابن برگزار می شود.

نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مسابقات جهانی 2022 ورزش دانشگاهی در محل فدراسیون برگزار شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال از روز شنبه 31 اردیبهشت در اردوی تیم ملی حضور یافت.