دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - ورزش سوارکاری با وجود کمبودها رونق گرفته و به یک رشته ورزشی و یک صنعت پرمخاطب در شهرستان آباده تبدیل شده است که دست اندرکاران این رشته خواستار رفع مشکلات شدند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته سوم مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق قلا با رقابت 49 راس اسب از نژاد دوخون، تروبرد و ترکمن در 6 دور و مسافت‌های هزار و هزار و 200 متری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهید موسی نامجو از جمله فرماندهان شهید در جنگ تحمیلی به شمار می‌رود که با ارایه طرح‌های ابتکاری و موثر خود نقش بسزایی در تثبیت نظام جمهوری اسلامی و پیروزی نیروهای نظامی در مقابل دشمن بعث داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و وزارت ورزش و جوانان فردا (پنجشنبه)، در چهارمین روز هفته دفاع مقدس و هشتمین سال فعالیت دولت تدبیر و امید هفت طرح عمرانی را افتتاح می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هویت تاریخی و فرهنگی گنبدکاووس به همراه منابع طبیعی و خدادادی آن، بهترین ظرفیت برای توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار این شهرستان مرزی با تنوع اقوام است که جذب سرمایه‌گذاران اروپایی درحوزه توریسم مسوولانه و تلاش برای معرفی این ظرفیت‌ها می‌تواند به خلق فرصت‌های شغلی جدید و افزایش درآمد پایدار ساکنان این منطقه منجر شود.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون سوارکاری گفت که هنوز مشکل قرنطینه اسب‌های ایرانی حل نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، درباره جزئیات مطرح شده در سی و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به میزبانی فدراسیون تکواندو صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا

تنها سوارکار المپیکی پاکستان به دلیل مردن اسبش در شرایط سختی قرار گرفته است و احتمالا نتواند در المپیک حضور داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس زنان فدراسیون سوارکاری گفت: علاوه بر پرهزینه بودن انتقال اسب در مسابقات بین‌المللی، هنوز مشکل قرنطینه اسب‌های ایرانی حل نشده است.

خبرگزاری ایسنا

پوشش تصویری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان اصفهان با حواشی همراه شد. در همین راستا انجمن عکاسان استان اصفهان در دفاع از عکاسانی که برای پوشش این مسابقه ورزشی رفته بودند، بیانیه‌ای منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر آماده سازی زنان ورزشکار برای حضور موفق در بازی‌های ساحلی آسیا و المپیک تاکید کرد و برنامه‌ریزی در این خصوص را مورد توجه قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت درباره وضعیت حقوق نواب رییس فدراسیون‌ها، گفت: برخی از آنها حقوق نمی‌گیرند که باید این وضعیت مشخص شود.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - پیکارهای پرش با اسب قهرمانی جنوب کشور در شیراز پایان یافت و برترین‌های این رشته معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بانوان، مسابقات سوارکاری مردان و کلنگ زنی 11 زمین ورزشی تنیس از مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - هفته دوم مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق قلا در استان گلستان امروز جمعه با حضور 62 راس اسب نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور و مسافت‌های هزار و هزار و 200 متر برگزار شد

خبرگزاری ایسنا

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان اصفهان جمعه 28 شهریور در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در باشگاه سوارکاری پارادایس اصفهان برگزار شد.