دوشنبه 9 مهر 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر هیات سوارکاری استان تهران اعلام کرد که نفرات برتر اسب ترکمن خالص، نونهالان، نوجوانان، جوانان و مالکین مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خراسان رضوی گفت: پنجمین رویداد قهرمانی پرش با اسب و دومین دوره جام همدلی و همیاری هیات سوارکاری این استان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در بیست و هشتمین روز از شهریور ماه سال 1399 با بسته ورزشی ایرنا همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور با حضور 50 سوارکار در مهر ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی لرستان روز چهارشنبه در انتخابات این هیات با حضور رییس فدراسیون ابقا شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همسو شدن رشته‌های دانشگاهی شهرستان راز و جرگلان با نیازهای اهالی این منطقه محروم و مرزی خراسان شمالی، می‌تواند رغبت بیشتری را در جوانان این خطه برای تحصیل در دانشگاه برانگیزد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی که انجام دادیم بنا داریم رشته مهیج پرش با اسب را در استان توسعه دهیم تا علاقه‌مندان به این رشته بتوانند فعالیت خود را دنبال کنند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مسابقات اسب‌دوانی شهرستان آق قلا در استان گلستان که به سبب کرونا نزدیک به یک سال متوقف بود؛ امروز جمعه با حضور 48 راس اسب نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور و مسافت‌های هزار متر از سر گرفته شد.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: مجهزترین خانه بوکس آذربایجان‌شرقی از سوی بخش خصوصی در مراغه در زمینی به وسعت 800 مترمربع در این شهرستان ساخته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: نخستین پیست فرمول 1 ایران به‌زودی با طول 500 هزار متر مربع در 35 کیلو متری جاده تهران - ساوه راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران به اجرای دهکده ورزش در چهار نقطه تهران اشاره کرد و گفت: کارهای مشاوره و طراحی این پروژه در حال اتمام بوده که اجرای فاز نخست آن در آینده ای نزدیک در بوستان ولایت به عنوان پایلوت شروع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: کمبود فضای مناسب یکی از مشکلات سوارکاری برای پرورش و آموزش این رشته پرطرفدار است که برای رفع آن باید مجتمعی برای استقرار باشگاه‌های مرتبط در شهرستان راه‌اندازی شود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رشته‌های مختلف ورزشی در استان قزوین بعد از حمله کرونا در آفساید قرار گرفته‌اند و امکان حرکت به جلو و رسیدن به اهداف تعیین شده برای آنها دشوار و ناممکن شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان عملکرد فدراسیون سوارکاری را مثبت ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد که سوارکاری ایران بتواند به سبد مدال آوری ورزش کشور در رویدادهای مهم از جمله بازی های آسیایی اضافه شود.

خبرگزاری ایسنا

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون سوارکاری به ریاست معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس فدراسیون سوارکاری گفت: اسب‌ها قرنطینه نیستند و نیازی هم به این کار وجود ندارد.