پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره جزئیات این حادثه گفت: بررسی های کارشناسی امدادگران آتش نشانی بیانگر آن بود که انفجار در طبقه همکف یک مجتمع مسکونی 5 طبقه رخ داده است به طوری که این واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده و دیوارهای آن فرو ریخته بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی یک روحانی صاحب نام و منصب و قدرت، زنانی را به صرف نداشتن حجاب، معاند و گروهکی می خواند، یعنی این که باب گفت و گو و هدایت که کار روحانیت است را بسته و اتهام می زند که کار دادستان است و مهر هدایت کجا و قهر مجازات کجا؟!

وب‌گاه فرارو

درپی به راه افتادن کارزاری علیه استاد معارف دانشگاه بین‌المللی امام خمینی مدیر روابط عمومی این دانشگاه گفت: این موضوع طی روز‌های آینده در کمیته انضباطی دانشگاه مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

جریان منتقد اصلاح طلب که دوره ای سنگ لای چرخ ارتباط ایران با چین می گذاشت، حالا که رئیس جمهور چین سفری به عربستان صعودی داشته در واکنش به این تعامل اشک تمساح می ریزد و به دولت می تازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «پاییز پنجاه سالگی» تولید جدید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما در شانزدهمین جشنواره مستند «سینما حقیقت» رونمایی خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اپلیکیشن چینی وی‌چت از زمان کلید خوردن فیلترینگ، در لیست برنامه‌هایی بوده است که بارها در ایران فیلتر و رفع فیلتر شده است....

خبرگزاری مهر

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به توانایی علمی و نبوغ مرحوم سردار زارعی در راه‌اندازی فرماندهی جنگال سپاه گفت: ایشان نقشی تأثیرگذار چه در دوران جنگ و چه پس از آن ایفا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایکنا نوشت: شهید دستغیب تصمیم گرفته بودند که در ماه رمضان در مسجد جامع عتیق تفسیر قرآن بگویند ولی فقط دو سال طول کشید تا بخواهند اعوذ بالله را برای مردم تفسیر کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به چالش‌ها و مشکلات آلودگی شهر تهران پیشنهاد داد که نمایندگان دستگاه‌ها وسازمان‌های مسئول در بحث آلودگی هوا در صحن شورا حاضر و گزارشی را در باب اقدامات انجام شده خود ارائه کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: امیدواریم تا قبل از پایان سال جاماندگان سهام عدالت سهام دار شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

جنتی‌زاده: در این کلاس که برای دانشجویان ورودی امسال تشکیل شده بود، یکی از دانشجویان دختر بدون اجازه استاد مدعو وارد کلاس می‌شود که با اصرار استاد مجبور به ترک کلاس می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار فدوی با اشاره به اینکه شیوه فعالیت سردار مهندس رستم قاسمی یک الگو برای خدمت‌رسانی است، گفت: وی تا لحظه فوت حتی یک جلسه یا کار را تعطیل نکرد.

وب‌گاه فرارو

اگر بخواهیم ماجرا را از دید بعضی از طرفداران همه چیز عادی‌دان آقای رییس‌جمهور نگاه کنیم، این نما نشان‌دهنده شرایط عادی، توجه ویژه به زن، زندگی و آزادی است، چراکه مردم آزادند در بازار به استقبال رییس‌جمهور نیایند، زن می‌تواند بی‌توجه به عالی‌ترین مقام قوه مجریه که قبلا. بوده وارد مغازه شود و حتی به او سلام هم نکند، زندگی هم که جریان دارد (کاری به قیمت شکلات و شیشه مغازه و... هم نداریم....

خبرگزاری مهر

کتاب «انقلاب ایران و آینده جهان» اثر محمد شجاعی با موضوع تبیین ذات مقدس انقلاب اسلامی در همایش «صحنه نهایی در نبرد تمدن‌ها» رونمایی شد.