چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلنسکی گفت: امنیت هسته‌ای اوکراین، بازگشت دوباره حاکمیت ارضی ما و بازگشت اسراء و نیز امنیت انرژی [از سوی روسیه] از جمله این پیشنهادات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: دو مشکل در کشور ما وجود دارد، یکی اینکه ضعف‌هایمان را نمی‌پذیریم. تا زمانی هم که نپذیریم که اشتباه داریم، سیاست نادرست داریم، ضعف داریم و مردم نارضایتی دارند و نمی‌توانیم با واقعیت سر و کار داشته باشیم که این به نوعی خودفریبی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: رحیمی‌جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: امروز عصر ارتباطات است و نه می‌شود خبری را انکار کرد و نه نمی‌شود خبری را الکی باور کرد. به این مفهوم که اگر خبری را پنهان کنید، دیگران آن را منتشر می‌کنند... ابتدا در کشور باید رسانه‌های خصوصی و غیردولتی فعال و آزاد گذاشته شوند تا خبررسانی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

بزرگان روحانیت مانند شهید مطهری، شهید مفتح، شهید باهنر، شهید محلاتی و شهید صدوقی در دوران حیاتشان برای پاسداشت انقلاب و اسلام هزینه دادند و به درجه شهادت نائل شدند. حالا هم نوبت ما و نسل جدید طلبه‌هاست که پای این نهضت هزینه بدهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیش از انقلاب امید به زندگی ایرانیان 50 سال بوده و اکنون این عدد به 80 سال رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ الیمامه ریاض از 7 تا 10 دسامبر میزبان رئیس‌جمهور چین و هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی او برای حضور در سه اجلاس مهم دوجانبه، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای بوده تا ژئواکونومی انرژی را محور دیدارهای دوجانبه و نشست‌های چندجانبه با شی جین پینگ قرار دهد. استقبال گرم ملک سلمان و پسرش از هیات چینی در اوج سردی روابط پادشاهی عربستان با ایالات متحده پس از جنجال‌ها بر سر کاهش تولید نفت اوپک پلاس در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ما به همراه شریک‌مان کانادا به اعمال هزینه‌های بیشتر علیه عاملان نقض حقوق بشر علیه ایرانیان متعهد خواهیم ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز 21 فوریه گذشته (دوم اسفند 1400) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

خبرگزاری دانا

کاروان فرهنگی هنری روایت حبیب حوزه هنری، پس از سه روز تلاش و اجراهای متنوع، با برگزاری «شب خاطره» به فعالیت های خود در استان مازندران پایان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آستین در مراسم معرفی فرمانده جدید مرکز فرماندهی راهبردی آمریکا که بر زرادخانه هسته‌ای این کشور نظارت می‌کند، گفت: روسیه در حال مدرن‌سازی و گسترش زرادخانه هسته‌ای خود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی اعلام کرد که بر لزوم پایبندی ایران به تعهدات بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای تاکید می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری دانشجو نوشت: رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حجم تهدید آنقدر زیاد است که یک جایی سیستم شاید موفق نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شکی نیست که در سال‌های پس از انقلاب، دشمن بعد از ناکامی در کودتا، حمله نظامی، تحریم و... عرصه فرهنگ را از مهم‌ترین جبهه‌های پیش‌روی خود برای مقابله با جمهوری اسلامی دانسته است.