چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: 38 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اختصاص یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عباس عبدی درباره اعدام محسن شکاری نوشت: چگونه ممکن است که مطابق گزارش خبرگزاری دادگستری، دادگاه در 29 آبان برگزار شود و حکم نهایی در 17 آذر اجرا شود؟ یعنی فقط با 18 روز فاصله.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ سود وام 200 میلیونی بانک ملی، حداقل هفت و حداکثر 18 درصد و بسته به دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. حداقل دوره پرداخت قسط 12 ماه و حداکثر 60 ماه اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژو 207 اتومات هم که روزها با افزایش قیمت همراه شده بود، امروز به قیمت 673 میلیون تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس بررسی کارشناسی، نشت گاز شدید از کپسول ال‌پی‌جی منجر به وقوع انفجار مهیب و آتش سوزی در ویلای 250 متری شده بود. متاسفانه سهل‌انگاری و بی‌توجهی در این حادثه و نگه‌داری غیراصولی و غیراستاندارد مخازن گاز علاوه بر مصدومیت شدید هفت شهروند، خسارت مالی زیادی نیز بر جای گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌ها خبر داده‌اند «گرنت وال» خبرنگار سرشناس حوزه ورزشی آمریکایی هنگام پوشش رویدادهای جام جهانی 2022 قطر، جان خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهرداد در کانون اصلاح تربیت روزگار می گذراند و آنطور که تعریف می کند، زندگی در این مکان سر او را به سنگ زده است. او در مورد تغییر زندگی اش در کانون می گوید

وب‌گاه عرشه آنلاین

نکته مهم و قابل توجه این است که (علاوه بر افزایش مبلغ پیش‌پرداخت وانت 151 در طرح پیش‌فروش اخیر) قیمت قطعی این محصول و قیمت کوییک پلاس اتوماتیک در طرح جاری سایپا با افزایش قیمت مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه ان‌تی‌وی آلمان در خبری ادعا کرد ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه احتمال دارد به ونزوئلا فرار کند!

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: وسواس یک اختلال روانشناختی است که در هر سنی ممکن است فرد به آن مبتلا شود و راهکارهای مختلفی برای درمان آن وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان در کشور اجرا می شود وخوشبختانه این طرح تا کنون به خوبی پیش رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امورخارجه استرالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشورش به بهانه نقض حقوق بشر تحریم‌هایی را علیه ایران و روسیه وضع کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق تصویب‌نامه هیات وزیران با معرفی افرادی که به عنوان جامانده سهام عدالت شناسایی شده‌اند، میزان سهامی که به این افراد اختصاص خواهد یافت و نام شرکت‌هایی که سهام خود را به جاماندگان تخصیص می‌دهند، مشخص شد.