چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردم کره جنوبی یک یا دو سال جوان‌تر می‌شوند

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مرد مصری که در روز عروسی دخترش از طریق بلندگوهای تالار عروسی همسرش را طلاق داده بود، در شبکه‌های اجتماعی عربی خبرساز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

2 مرد محکوم به مرگ پنج زن را ربوده و مورد آزار جنسی قرار داده بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالیکه پدیده "دانشجویان فحاش" و نشان مفاهیم رکیک با دست تبدیل به نماد اعتراضات در برخی دانشگاه‌ها شده است؛ "هاشم آقاجری" اما مدعی متعالی بودن اعتراضات دانشجویی اخیر شد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

مواقعی در زندگی پیش می آید که ثابت می شود از دست دادن چیزی خیلی راحت تر از نگه داشتن آن است یا به قول معروف خراب کردن راحت تر از آباد کردن است، این موضوع دقیقا در زندگی زناشویی نیز صادق است چراکه برای تداوم و ادامه زندگی تدابیری وجود دارد که چنانچه در موردشان کوتاهی شود مطمئناً تبعات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اهل تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی هستید؟ این روزها که با ظهور پلتفرم‌های فیلم‌بینی داخلی و تنوع تولیدات آثار تصویری روبه‌رو هستیم، چشم‌مان مدام به جمال کاراکترهای رنگارنگ هم روشن می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: شهریار آهی، فعال سیاسی و بیزینس من و سخنگوی گروه‌های لیبرال دموکرات مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران است. او دو روز پیش در تلویزیون تروریستی ایران اینترنشنال حاضر شد و ضمن گفت‌وگویی در مورد وقایع اخیر در ایران، در عبارتی عجیب گفت که جوانان امروز ایران می‌دانند که «نباید از تجزیه ایران و از سوریه‌ای شدن ایران بترسند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنگامی که موز به تنهایی برای صبحانه مصرف می‌شود میزان زیادی اسید و قند تولید می‌کند که باعث بروز مشکلات گوارشی یا تحریک معده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سحر قریشی تصویری را از خود با تتوهای جدید بر روی صورتش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان در گفتگو با مسئول سیاست خارجی اروپا تاکید کرد: آمریکا و سه کشور اروپایی اگر فکر کنند می توانند با فشار و ابزارسازی، در مذاکره امتیاز بیشتر بگیرند، حتما در اشتباهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعات در یادداشتی به بررسی اعتراضات اخیر پرداخت.

خبرگزاری دانا

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی جمعه شب با درخواست 10 روزه بنیامین نتانیاهو رئیس حزب لیکود و نخست وزیر مکلف به تشکیل کابینه موافقت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: وقتی مردم واقعیت‌ها را می‌بینند و خبرها را می‌خوانند، خودشان تصمیم می‌گیرند و می‌گویند حرف شما درست نیست، بنابراین چرا ما حرف درست نمی‌زنیم. وقتی واقعه‌ای رخ می‌دهد، اول خبرگزاری‌های دولتی ما یک داستان می‌سازند و سپس در شرح داستان گیر می‌کنند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امورخارجه روسیه 26 آبان ماه گفت: پیش شرط های ارائه شده از سوی کی یف برای آغاز مذاکرات با مسکو غیرقابل قبول است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زلنسکی گفت: امنیت هسته‌ای اوکراین، بازگشت دوباره حاکمیت ارضی ما و بازگشت اسراء و نیز امنیت انرژی [از سوی روسیه] از جمله این پیشنهادات است.