چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که برای خرید کالاهای ضروری کمبود نقدینگی دارند و از مشتریان بانک ملت هستند، می‌توانند از وام 200 میلیونی خرید کالای این مجموعه استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در اتفاقات هشتم مهرماه امسال در زاهدان 35 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از کارمندان سابق توئیتر گفته که ایلان ماسک، رئیس جدید این شرکت رسانه‌های اجتماعی، از زمانی که توئیتر را در ماه اکتبر خریداری کرده، در دفتر مرکزی آن اقامت داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص اقدام خرابکارانه آتش سوزی دفتر بسیج دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیرو‌های امدادی بلافاصله وارد عمل شدند و پس از انجام کمک‌های امدادی و مداوای اولیه، پیکر نیمه جان او را به مرکز درمانی «ولایت» انتقال دادند، اما تلاش‌های کادر درمان برای نجات این نوجوان به نتیجه نرسید و او در حالی جان سپرد که اثر جسم نوک تیز و برنده‌ای روی ران وی وجود داشت و از همان نقطه دچار خون‌ریزی شده بود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی که برای مداوا به کشور چین سفر کرده بود، بامداد امروز شنبه به تهران منتقل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

: شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین به رهبران عرب حوزه خلیج فارس گفت که چین برای خرید نفت و گاز به یوان تلاش خواهد کرد؛ اقدامی که از هدف پکن مبنی بر ایجاد واحد پولی خود در سطح بین المللی حمایت کرده و تسلط دلار بر تجارت جهانی را تضعیف می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر رستم قاسمی وزیر سابق راه‌و‌شهرسازی بامداد امروز شنبه (19آذرماه) وارد ایران شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید احمد فاضل زاده رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) و دبیر شورای سیاست‌گذاری نظام ایده‌ها و نیاز‌ها (نان)، ضمن تبریک هفته پژوهش و فناوری به کلیه پژوهشگران و محققان کشور در رابطه با نقش نظام ایده‌ها و نیاز‌ها (نان) در تکمیل زنجیره ارزش علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر هدفدار کردن تحقیق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 595 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 17 میلیون و 450 هزار تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر رستم قاسمی وزیر سابق راه‌و‌شهرسازی که برای مداوا به کشور چین سفر کرده بود؛ بامداد امروز شنبه (19آذرماه) به وطن خود بازگشت.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهوری روسیه با غیرمنتظره خواندن اعتراف صدراعظم سابق آلمان به اینکه توافقات مینسک تنها با هدف فرصتی برای تقویت اوکراین و آمادگی آن برای رویارویی با روسیه امضا شده است، گفت: اکنون اعتماد تقریباً صفر است و مسکو باید بداند با چه‌کسانی سروکار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

رسانه دولتی تا بخواهد یک خبری را از 10 فیلتر رد و منتشر کند، خبرگزاری‌های دیگر در جهان آن را منتشر کرده‌اند و در فضای مجازی هم پخش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بابک افقهی اظهار داشت: چنانچه بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی همچنان پاداش خود را دریافت نکرده باشند، این هزینه باید توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه از خزانه درخواست شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از اعدام محسن شکاری به عنوان فردی که کشیدن سلاح و ضرب و جرح کرده بود برخی شبهه وارد کردند که حکم چنین فردی محاربه نیست در پاسخ به این مسئله استاد فقه سیاسی دانشگاه امام صادق توضیحاتی داده است.