چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصرف قهوه برای برخی از افراد زیان‌آور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه ملی ما در ماجرای مجسن شکاری به کدام سیاق رسانه‌ای عمل کرده؟ نقش سیاست‌ساز داشته است یا پیوست رسانه‌ای؟ پاسخ این است که هیچ‌کدام، رسانه ملی حتی چای نبات بعد سردی هم نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعالیت تمامی مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و دوره اول متوسطه تبریز امروز شنبه 19 آذر به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: برابر ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، هیات‌هایی برای رسیدگی به تخلفات وجود دارد که در این هیات‌ها همکاران بنده اعتراض رانندگان را می‌شوند و با در اختیار قرار دادن یک فرم، اعتراض راننده ثبت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمیله کدیور گفت: با تاسیس گشت ارشاد و نهادهای سابق و لاحق، بلایی بر سر کشور آوردند که باید تا مدتها برای اصلاح آن هزینه بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یوسف نوری از اعمال 35 درصد فوق العاده ویژه فرهنگیان در حقوق ماه جاری خبر داد و اظهار کرد: تأمین اعتبار در این زمینه انجام شده و ما قطعاً اقدامات عملیاتی را در این حوزه آغاز کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین‌لرزه گردکشانه پیرانشهر را لرزاند.

خبرگزاری تسنیم

فاطمه شجاعی معتقد است: زن مسلمان محجبه و با استعداد به عنوان یکی از مهمترین بازیگران جهان اسلام، به صورت بنیادی روایت‌سازی‌های غرب از زنان موفق را به چالش کشیده و به همین دلیل آن‌ها می‌خواهند حجاب به عنوان آشکارترین نماد تظاهر مذهبی را به چالش بکشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیصل بن فرحان، وزیر خارجه کشور عربستان سعودی گفت که حرف‌های مثبتی از ایران می‌شنویم و امیدواریم که این حرف ها به روابط مثبت تبدیل شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره احکام پرونده‌های مختلف به صورت کلی داد و از تعداد احکام اعدام و حبس درباره آن‌ها سخن گفت، اما بعضاً اسامی در پرونده‌ها تفکیک نشده و مشخص نیست کدام‌یک از متهمین با حکم اعدام یا حبس مواجه هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا اعلام کرد این گروه خودروسازی مجوز افزایش قیمت چند محصول خود را دریافت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جوان نوشت: سروصدای عده‌ای پس از اعدام محسن شکاری اتفاقاً نشان داد که رویه قوه قضائیه درست و منطبق بر موازین قانونی است. باید منتظر ماند و دید با محاکمه و مجازات عاملان اغتشاش، بخشی از خسارات محاربان و همدستان‌شان به ایران و ایرانیان جبران شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر این اساس طبق نظر کادر فنی، اردوی تیم پرسپولیس از روز دوشنبه در یکی از هتل‌های تهران برگزار می‌شود؛ روز سه‌شنبه هم در یک دیدار دوستانه به مصاف سپاهان می‌رویم تا آماده بازی دربی در روز 29 آذر ماه شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از زمان حمله به اوکراین به طور علنی از پیروزی مطمئن بوده است، افراد معتمد احتمالاً در حال کار بر روی طرحی برای فرار در صورت شکست هستند.