چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل محمدی با وجود دعوت رسمی برای تماشای بازی فینال جام جهانی 2022 قطر قید سفر به این کشور را زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از مطالب مهم که در روزهای اخیر از سوی مسئولان قوای سه گانه مطرح شده، لزوم برخورد جدی با عوامل اصلی اغتشاشات و کسانی است که با ایجاد آشوب و اغتشاش به کشور و مردم خسارت زدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی دیگر از اعضای شورای شهر شهریار نیز به اتهام ارتشا و اختلاس بازداشت شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مبلغ 210 میلیارد تومان بودجه نقد مصوب دولتی که می‌بایست در 8 ماه گذشته به پروژه مترو پرند تزریق می‌شده نیز عملاً پرداخت نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل پخش تراکت علیه امنیت کشور در حرم حضرت عبدالعظیم (ع) توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در این رابطه گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته، از مرداد سال 94 در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، ایالات متحده اعلام کرد بر سازمان ملل فشار می‌آورد تا فهرست سیاه شرکت‌هایی را که در شهرک‌های صهیونیست‌نشین فعالیت تجاری انجام می‌دهند، به‌روز نکند. وزارت امور خارجه آمریکا تأیید کرد با نگرانی در مورد فهرستی که اولین انتشار آن در سال 2020 رژیم صهیونیستی را خشمگین کرد، با دفتر حقوق بشر سازمان ملل در حال تعامل است. ودانت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان تبلیغات گفت: عده‌ای خیال کرده‌اند با بی‌حرمتی به چادر بانوان و عمامه روحانیون می‌توانند دل متدینین را بلرزانند، اما دشمنان باید بدانند که لباس روحانیت کفن ما است و ما برای مکتب حاضریم جانمان را تقدیم کنیم و در سربازی امام عصر اروحنا فداه سر به دار می‌خواهیم.

خبرگزاری تسنیم

مصطفی رزاق کریمی می‌گوید روزی که نخستین هواپیما حامل مجروحان شیمیایی در فرودگاه وین نشست، همه نگران بودند، اما پروفسور فرای لینگر نگرانی‌ها را برطرف کرد؛ مردی خدادوست که همین سه‌شنبه 15 آذر به خاک سپرده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرانت وال خبرنگار 48 ساله آمریکایی شب گذشته در جریان گزارش بازی تیم‌های ملی هلند و آرژانتین بیهوش شد و با وجود کمک‌های اورژانسی به دلیل ایست قلبی در بیمارستان جان باخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بنابر گزارش رویترز، بهای نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه کاهش یافت و هر دو شاخص مهم نفت بیشترین افت هفتگی خود را در ماه‌های اخیر ثبت کردند، زیرا نگرانی‌های فزاینده در خصوص رکود اقتصادی، تمامی مشکلات مرتبط با عرضه نفت را پس از انتشار داده‌های ضعیف اقتصادی در چین، اروپا و ایالات متحده خنثی کرده است. در پایان معاملات روز جمعه، بهای هر بشکه نفت خام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم سی و هشتمین سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی با عنوان همایش گام دوم شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر تحول، صبح امروز شنبه 19 آذرماه با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. رئیس جمهور در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: ان‌شاءالله همه ما از برکت نام حضرت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماموران کلانتری 16 خرم آباد با اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی عاملان تیراندازی شدند و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری آنها شدند.

وب‌گاه عصر ایران

دو طرف پس از دیدار سه‌روزه خود در بیانیه‌ای مشترک از ایران خواستند، تا به اصول حسن همجواری احترام گذاشته و در امور داخلی سایر کشورها دخالت نکند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزار دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح پنجشنبه هفدهم آذر در همایش «فرهنگ و برنامه هفتم توسعه؛ تحول برای پیشرفت» با اشاره به سنت چندین ساله تدوین برنامه توسعه در کشور گفت: نگرش حاکم بر برنامه های توسعه همواره محل نقد و ارزیابی جدی بوده است زیرا بر اساس بررسی های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و گزارش های رسیده از دستگاه ها، تنها حدود سی درصد...