چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی از عملیات موفق سازمان اطلاعات سپاه این استان در شناسایی و دستگیری اعضای یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم خبر داد.

خبرگزاری دانا

مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین به دست افراد ناشناس ترور شد اگر ویژگی ها و اقدامات این عالم برجسته را بشناسیم چهره قاتلان او، شناسایی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع ایالات متحده ادعا کرد روسیه در حال توسعه و نوسازی زرادخانه هسته‌ای خود است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» خاطرات 18 آذر 1378 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را بارنشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت‌های آمریکا و کانادا امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای مشترک و به بهانه واهی نقض حقوق بشر، ایران را به «خشونت» علیه اغتشاشگران و بر هم زنندگان امنیت مردم متهم کردند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا و کانادا با نقض قوانین بین‌المللی در لزوم عدم‌مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل، بیانیه مشترکی را علیه ایران صادر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق نوشت: آنگونه که بیانیه مشترک امروز چین وعربستان نشان می‌دهد، و بیانگر تصویری روشن از مواضع یکپارچه آمریکا و غرب است، چین هم به دیپلماسیِ جهانی بر علیه ایران پیوسته است.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: این شورا باید هدایت فرهنگی کشور را بر عهده گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله لطف‌الله دژکام گفت: تاریخ ایران که عموما خانم‌های ایرانی محبان حضرت صدیقه طاهره (س) هستند، تاریخ عفاف و حجاب است، در حمله مغول به کشور ما هزاران هزار زن کشته شدن را بر اینکه به عفت و حجابشان تعرض شود ترجیح دادند،

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا در حال تدارک برای ارسال سامانه‌های پدافند هوایی و ضدپهپادی به اوکراین به ارزش 275 میلیون دلار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی سپاه امام رضا استان خراسان رضوی از دستگیری یک تیم تروریستی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام استان خراسان رضوی از دستگیری یک تیم تروریستی گروهک جیش الظلم توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد: تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه موجب افزایش قیمت نفت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پرونده قضائی برای قتل مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه اهل سنت خاش تشکیل‌شده و هم‌اکنون موضوع در دست بررسی و پیگیری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب موقت جمعه بجنورد گفت: برخی از اغتشاش‌گران تصور می‌کردند اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و آن‌ها مرجع جامعه هستند؛ در حالی که همه این تصورات اشتباه بود مردم صف خود را جدا کردند.