چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عصر ایران

چین و عربستان سعودی به‌عنوان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان مهم انرژی در جهان، مایل به همکاری برای حفظ «ثبات بازار بین‌المللی نفت» و «مقابله با خطرات و چالش‌ها» هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور اوکراین در اظهاراتی جدید گفته که جنگ اوکراین سال آینده به پایان می رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر ایران نوشت: آقای کریمی قدوسی! خسته نشدید از این همه آسمان ریسمان به هم بافتن؟ آیا چیزهایی که می گویید، واقعاً حرف خودتان است و بدان ها باور دارید یا این که قضیه چیز دیگری است و ماموریت دیگری از جایی دیگر دارید؟ اساساً وقتی حرف می زنید شعور مخاطب برایتان چقدر مهم است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر علوم با بیان اینکه رئیس‌جمهور نیز در دیدار با مجموعه وزارت علوم و برخی رؤسای دانشگاه‌ها مکرراً بر حضور مسئولین در دانشگاه‌ها تأکید داشت، گفت: انتظار می‌رود وزرای دولت در سفرهای استانی مکلف شوند تا با دانشگاهیان دیدار داشته باشند که این بهترین محمل برای پاسخ‌گویی، روشن کردن برنامه‌ها و به اشترک گذاشتن برنامه‌ها خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی متقی فر گفت: گفت: گرفتن 2 ضامن برای وام ازدواج، غیرقانونی است و اعتبارسنجی در بانک‌ها سلیقه‌ای انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به اشرافی که ما داریم تعداد زیادی از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی را گرفته و خواهیم گرفت و به تناسب اقدامات آن ها، مجازات خواهند شد. سردار فدوی: بسیاری از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی را دستگیر کرده‌ایم / تغییرات جغرافیایی در منطقه را برنمی‌تابیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پارلمان مکزیک بعد از آن که اقدام مسی را اهانت به پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور تلقی کرد، ورود این فوق ستاره آرژانتینی به خاک مکزیک را ممنوع کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: 70 روز ایثارگری پلیس در میدان نبرد علیه معاندان ستودنی است.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک گفت: علت کینه دشمنان و اغتشاشات اخیر با هدف برهم زدن آرامش و امنیت کشور و ملت انجام شد، ایستادن در جبهه حق و پیشرفت های چشمگیر ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی درگذشت مادر سردار اصغر رسول‌زاده از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را به وی تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از وضعیت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری در کشور گفت: گرفتن 2 ضامن برای وام ازدواج، غیرقانونی است و اعتبارسنجی در بانک‌ها سلیقه‌ای انجام می‌شود.