چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه 55 آنلاین

قابی از یک جلسه ظاهرا فوری در مجلس که دیروز برگزار شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن زمان حتی یکبار صدا و سیما تصویری از رهبر انقلاب در حالی که ایستاده سخنرانی می‌کردند، پخش کردند؛ نمی دانم به دلیل اشکال فنی بود یا از عمد این کار صورت گرفت اما تصویر به دلیل آنکه برعکس شده بود، به نظر می رسید که رهبری میکروفن را به دست راستشان گرفته است؛ حتی روی همین تصویر هم دشمنان مانور دادند که فیلم جعلی است یا مثلا بدل حضرت آقاست.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به اشرافی که ما داریم تعداد زیادی از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی را گرفته و خواهیم گرفت و به تناسب اقدامات آن ها، مجازات خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به فعال سازی دیپلماسی اقتصادی و توسعه حمل و نقل و ترانزیت در کشور، ادامه داد: دولت در این مدت با وجود تحریم‌ها و مشکلات پیش رو، اقدامات و کارهای بزرگی انجام داده که نتایج آن به مرور ظاهر خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اعترافی که حذف شد / رجوی: مجاهدین خلق، جایگزین جمهوری اسلامی است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و وزیر اقتصاد و دارایی؛ تفاهم‌نامه همکاری تامین مالی یک هزار شرکت دانش‌بنیان منعقد شد. روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، در این مراسم از نقش بانک‌ها در حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان گفت و افزود: یک جریان خوب حمایتی در سال...

خبرگزاری تسنیم

بدرالسادات خامنه‌ای همسر شیخ علی تهرانی روز گذشته اقدام به حمایت از اغتشاش‌گران کرد؛ ماجرای علت مخالفت وی با رهبر انقلاب و سفرش به عراق در دوران جنگ را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکرهای پاک و مطهر 111 شهید دوران دفاع مقدس امروز وارد کشور می شود.

خبرگزاری دانا

روحیه عدالت خواهی و پیشرفت دانشجو باعث شده تا او در کنار جهاد علمی؛ جهاد خدمت رسانی را هم به حد اعلایش برساند و این روحیه او را از فضا و کرسی دانشگاه به عمق محرومیت ها کشانده و گاه در حوزه عمران، گاه درمان و گاهی هم آموزش و فرهنگ به عمل وامی دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

- معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به فعال سازی دیپلماسی اقتصادی گفت: دولت در این مدت با وجود تحریم کارهای بزرگی انجام داده است.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر به رباط کریم و پرند، از پروژه مترو پرند بازدید کرد و از نزدیک در جریان اجرای آن قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

باوقار گفت: پروژه سد تغذیه مصنوعی همان سدی است که پیش بینی می شود نقطه آغازی بر تحول و پیشرفت همه جانبه روستا باشد.

خبرگزاری دانا

نگاه متولیان ورزش فارس باید از ساخت و ساز در شهرهایی که امکانات مناسبی دارند به سمت و سوی مناطقی تغییر جهت پیدا کند که هم به لحاظ مالی و هم امکانات از توان کمتری برخوردار هستند.