چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد مازنی گفت: اگر دانشجویان منتقد و همسو به جای تقابل، بنا را بر تعامل و گفت‌وگو با یکدیگر بگذارند، شرایط سیاسی و اجتماعی کشور شاهد تحولات خوبی خواهد بود و دانشجو می‌تواند بین قشرهای دیگر پیوند برقرار کند.

خبرگزاری دانا

در میزگرد بازخوانی هویت و رسالت دانشجو به جهاد تبیین و شنیدن و توجه به مطالبات دانشجویان تاکید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور از پروژه متروی پرند بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشستی با اعضای شورای توسعه جامعه مدنی و حقوق بشر (HRC) روسیه گفت که عملیات ویژه نظامی یک فرآیند طولانی است، اما در حال حاضر نتایج قابل توجهی به همراه داشته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور پرداخت حقوق در سال 1402 را منوط به بهره‌وری و کیفیت کار کارمندان اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: شروع اعتراضات با محوریت هیجانات و احساسات شکل گرفت، مقام معظم رهبری نیز به این بخش به درستی اشاره فرمودند و معترضان را به آرامش دعوت کردند. بخشی از این اعتراضات نیز به مباحث معیشتی و نظایر آن که دغدغه این روزهای آحاد مردم است، برمی‌گردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر یک روزه خود به شهرستان رباط کریم از روند احداث خط مترو شهر جدید پرند بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولید بین المللی که با هدف توسعه تجارت خارجی کشور در هیات وزیران به تصویب رسیده بود، با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

خبرگزاری تسنیم

شهریاری با اشاره به تشکیل کمیته پرستاری درکمیسیون بهداشت به منظور بررسی مشکلات پرستاران و آخرین وضعیت اجرایی شدن تعرفه و استخدام پرستاران، گفت: با برگزاری نشست‌هایی با مسئولان مربوطه مطالبات این قشر از جمله برقراری و پرداخت فوق العاده خاص پیگیری شد.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فتنه های اخیر زیر سر فرقه‌سازها است، جنگ اقتصادی متمرکز بر بازار و معیشت تولید و جنگ اجتماعی قومیت ها و جنگ مذهبی شیعه و سنی و جنگ سخت یا اول و یا آخر انجام می شود زیرساخت‌های آن آماده بود ولی در هشت سال دوران ریاست جمهوری روحانی مستحکم شد و بخشی از آن به دست ایشان و بخشی دیگر توسط کابینه اجرا شد ولی کامل نشد.

وب‌گاه عصر ایران

اظهارات نخست وزیر انگلیس تنها یک روز پس از آن بیان شد که اتحادیه‌های Unite، Unison و GMB - که نماینده کارکنان آمبولانس، پیراپزشکان، مسئولین تماس و دستیاران مراقبت‌های اضطراری هستند - اعلام کردند که اعتصاب‌های هماهنگ با بیش از 10000 کارمند را در 21 و 28 دسامبر آغاز خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان (1348) و بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیانیه‌ای نسبت به عدم صدور مجوز برنامه‌های روز دانشجو انتقاد کردند. که متن کامل بیانیه به شرح زیر است: خدالعنت کند آن دست‌هایی را که تلاش کرده اند و می‌کنند که قشر جوان و دانشگاه ما را غیر سیاسی کنند. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) 1372/08/12 دیدار جمعی از دانشجویان...

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از گذشت بیش از 70 روز از اعتشاشات، مریم رجوی سرکرده‌های سازمان تروریستی منافقین برای اولی بار اعلام کرد که سازمان مجاهدین جایگزین جمهوری اسلامی است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مریم رجوی اعلام کرده است که گروه تروریستی مجاهدین جانشین جمهوری اسلامی است.