چهارشنبه 18 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران فریب شعار آزادی را نمی‌خورند گفت: ملت ایران اجازه تهدید علیه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از سوی دشمن را نمی‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سال 1392 نام مرحوم رستم قاسمی در فهرست 500 نفره قدرتمندترین افراد جهان به عنوان وزیر نفت ایران قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام فاضلی گفت: برای ارتقا از پله های معنویت می بایست به روایات اهل بیت تمسک بجوییم، زیرا که حضرت زهرا (س) فرمودند: من از شما تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر (ص) و انفاق در راه خدا را دوست دارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس‌جمهور گفت: مردم بابصیرت جامعه اسلامی بار دیگر توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باهنر به داستان مرگ مهسا امینی اشاره کرد و گفت: داستان مهسا در حوادث اخیر در واقع چکاندن ماشه است؛ زمانی که ماشه را بچکانید اگر فشنگ یا باروت نداشته باشد، فقط یک جرقه رخ می دهد اما کاری نمی‌تواند انجام دهد. حادثه زمانی رخ می دهد که باروت وجود داشته باشد؛ در حوادث اخیر هم دشمنان به شکلی برنامه‌ریزی کردند که ظرف سه چهار ماه کار خود را جلو ببرند و به نتیجه دلخواه برسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان: گرفتن 2 ضامن برای وام ازدواج، غیرقانونی است و اعتبارسنجی در بانک‌ها سلیقه‌ای انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار اشتری گفت: پلیس با کسانی که موجبات ناامنی مردم را فراهم آورند و به جان، ناموس و مال مردم آسیب وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و کسانی که به اموال و جان مردم آسیب می رسانند آشوبگر هستند و مجرم شناخته می‌شوند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام و المسلمین مختار سابکی گفت: زنان ایرانی با الگو پذیری از حضرت فاطمه الزهرا (س) در بحث حجاب و عفاف و دفاع از حریم ولایت همواره در صحنه بوده اند و مقابل ظلم از آرمان های نظام و انقلاب به ویژه خون شهدا ایستادگی می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن روز 13 جمادی‌الاول سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، هیئت‌های مذهبی و مساجد مجالس عزاداری برپا می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

فیروزکوه - ایرنا - فرماندارشهرستان فیروز کوه گفت: جوانی جمعیت و ازدیاد نسل مورد تایید مقام معظم رهبری است و فرهنگ سازی برای فرزندآوری باید در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آخرین توییت مرحوم رستم قاسمیرا در ادامه ببینید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره رفتار کشورهای غربی در مواجهه با اعتراضات اخیر و علت آن اینطور بیان کرد: اروپایی‌ها به یکباره خیلی عیان به میدان آمدند اما قبلا قدری لاپوشانی داشتند و ظاهر را حفظ می‌کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز گذشته وزیر جدید راه و شهرسازی بر لزوم مقابله با احتکار غیرقابل قبول زمین در اطراف شهرها تأکید کرد؛ رویکردی که در راستای عرضه زمین و توسعه افقی شهرها است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

رستم قاسمی درگذشت.